  • 1. Data: 2012-02-22 06:47:07
    Temat: koniec imperium
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    w 2010 roku 2010 wyprodukowalismy 28 mln sztuk telewizorow.
    a wlasnie slysze ze fabryka telewizorow w Biskupicach k/wroclawia zostanie
    zamknieta i prace straci 500 osob. Ciekawe - za drodzy jestesmy, ulgi sie
    skonczyly, czy Unia cla zlikwidowala /

    Fakt ze LG tam caly koncern zbudowal, i ludzi to chyba znacznie wiecej
    zatrudnia.

    P.S. Wyposazenie domu w urzadzenie do odbioru telewizji satelitarnej:
    2010 2005
    pracownikow 73% 57%,
    rolnikow 49% 23%,
    samozatrudnionych 66% 81%
    emerytow 55% 43%
    rencistow 48% 35%

    ogolem 64% 48%

    a pomyslalby kto ze wsiach to sie nie oplaca kablowki zakladac i nie ma
    innego wyjscia jak miednica :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-02-22 08:30:31
    Temat: Re: koniec imperium
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Biskupicach k/wroclawia zostanie
    > zamknieta i
    Stawiam że tylko źle zarządzana. Jak 90% polskich firm
    ToMasz

  • 3. Data: 2012-02-22 11:04:57
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Stawiam że tylko źle zarządzana. Jak 90% polskich firm
    > ToMasz
    A co ona ma z polską firmą wspólnego, oprócz polskich niewolników?

  • 4. Data: 2012-02-22 12:47:15
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-22 07:47, J.F. pisze:

> [...]
    > rencistow 48% 35%
    >
    > ogolem 64% 48%
    >
    > a pomyslalby kto ze wsiach to sie nie oplaca kablowki zakladac i nie ma

    Heh imperium to bedzie trwalo nadal a to jest tylko koniec jednego z
    oddzialu niewolnikow.
    Oddzial zamkneli bo pewnie jakis "madry" analityk wyliczyl ze
    zatrudnienie murzyna w afryce bedzie o dolara tansze a jak murzynow maja
    500 to jest juz zysk 500$.

  • 5. Data: 2012-02-22 14:38:13
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Zapotrzebowanie na odbiorniki TV, spada na całym świecie. IMO wszystkiemu winne
    są "bardz duże" i "bardzo małe" ekrany. Młodzi nie maja czasu na oglądanie TV w
    domu. Wolą w klubie, czy na dyskotece - na sciennym ekranie, albo na komórce
    czy podobnym gadżecie.
    PS
    W dane GUS o ilości abonentów kablówki na wsi - jakoś nie bardzo chce mi się
    wierzyć, to jest raczej liczba abonentów mających "papiery" na rolników, z
    których spora część, mieszka zapewne w miastach.

    PP

  • 6. Data: 2012-02-22 19:16:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 14:38:13 +0000 (UTC), PL(N)umber_One napisał(a):
    > W dane GUS o ilości abonentów kablówki na wsi - jakoś nie bardzo chce mi się
    > wierzyć, to jest raczej liczba abonentów mających "papiery" na rolników, z
    > których spora część, mieszka zapewne w miastach.

    To sa dane dotyczace odbiornikow _satelitarnych_ - i one sa niskie.
    a spodziewac by sie nalezalo ze z powodu braku kablowki bedzie wyzsza.

    wniosek z tego - rolnicy telewizje malo ogladaja i im wystarcza tych kilka
    programow dostepnych naziemnie. Albo po prostu wielu nie stac.

    J.

  • 7. Data: 2012-02-22 20:05:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 13:47:15 +0100, Zenek napisał(a):
> [...]
    > Oddzial zamkneli bo pewnie jakis "madry" analityk wyliczyl ze
    > zatrudnienie murzyna w afryce bedzie o dolara tansze a jak murzynow maja

    tylko zse jak tak inni zaczna liczyc, to sie tez wyprowadza i produkcja
    telewizorow w polsce z dumnych 28 mln spadnie do zera.

    No dobra, dowiedzialem sie - na razie to zamknela fabryke firma TPV,
    wynajmujaca od LG jedna hale.

    J.