  • 1. Data: 2012-02-21 14:28:54
    Temat: Pilot do Aiwy
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    kupiłem wieżę Aiwy ogólnie wszystko OK.K
    Ale ma ficzer, który chciałbym wykorzystać.
    Stara wieża ma sterowanie pilotem. Nie mam go.
    Urządzenie to Remote Control Receiver R300
    Pytanie czy pilot od innej wieży Aiwy
    będzie sterował funkcjami mojego urządzenia?
    Może da się nauczyć jakiś programowalny?
    Nie wgłębiałem się nigdy w zasady transmisji.
    Nie wiem nawet czy pracuje w RC5.
    Może ktoś wie?

    Artur(m)

  • 2. Data: 2012-02-28 15:57:42
    Temat: Re: Pilot do Aiwy
    Od: "Wojciech_B" <P...@i...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie sterował funkcjami mojego urządzenia?
    > Może da się nauczyć jakiś programowalny?
    > Nie wgłębiałem się nigdy w zasady transmisji.

    W znajomym mi sklepiku z częściami elektronicznymi (drobiazgi + piloty)
    sprzedali mi pilota uniwersalnego którego na miejscu zaprogramowali do moich
    wymagań. W/g informacji, programowanie jak i pilot-y są produkcji jakiejś
    firmy Polskiej a cała baza "wsadów" dostępna przez internet.Podobno?
    programują do wszystkiego? warto popytać w podobnych placówkach gdyż mój
    zaprogramowany działa jak oryginał i posiada wszystkie funkcje.

  • 3. Data: 2012-02-29 07:23:03
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech_B" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > internet.Podobno? programują do wszystkiego? warto popytać w podobnych
    > placówkach gdyż mój zaprogramowany działa jak oryginał i posiada wszystkie

    Dzięki pójęde tą drogą.

    Artur(m)