  • Data: 2010-01-08 22:40:33
    Temat: Re: koniec darmowego Nokia Email
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.01.2010 KuFeL <k...@s...o2.spam.pl> napisał/a:
> [...]
    -wiadomosci/osobista-poczta-e-mail

    > w tej chwili nie podam dokladnie komunikatu bo usunalem juz klienta z
    > telefonu, ale rano przy synchroniacji dostalem komunikat ze stracilem
    > prawo do korzystania z uslugi czy cos z w tym stylu.

    Co prawda nie mam Nokii, ale domyślam się że to usługa która polega na
    tym że jakiś serwis we finlandii lub coś sprawdza skrzynkę i utrzymuje
    coś jak push z telefonem. Więc jeśli za to Oranżada każe sobie płacić
    extra to może wprowadzą podobne opłaty za ruch na portach pop3/imap/smtp :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***