  • 1. Data: 2010-01-08 07:27:35
    Temat: koniec darmowego Nokia Email
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    przynajmniej w Orange. Co proponujecie jako zamiennik? Co nie zamierzam
    płacić 20 pln misiecznie za samą możliwość logowania się do skrzynki.

    Na stronie Nokia Email jest ten oto tekst:
    "Ile kosztuje korzystanie z usługi Nokia Messaging?
    W związku z wysyłaniem i odbieraniem danych w telefonie komórkowym mogą
    być naliczane opłaty nieuwzględnione w stawkach ryczałtowych. W sprawie
    opłat prosimy skontaktować się z operatorem."

    czy chodzi o te slowa? "mogą być naliczane opłaty nieuwzględnione w
    stawkach ryczałtowych" ktore upowazniaja opow do pobierania haraczu?

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 2. Data: 2010-01-08 09:12:40
    Temat: Re: koniec darmowego Nokia Email
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-01-2010 o 08:27:35 KuFeL <k...@s...o2.spam.pl> napisał(a):

    > W związku z wysyłaniem i odbieraniem danych w telefonie komórkowym mogą
    > być naliczane opłaty nieuwzględnione w stawkach ryczałtowych. W sprawie
    > opłat prosimy skontaktować się z operatorem."

    Płacisz za transfer, przecież jasno sformułowane, ale o co chodzi z tym
    ryczałtem też nie wiem. Sama usługa Nokia Messaging jest dalej jeszcze
    darmowa, przynajmniej u mnie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-01-08 09:47:02
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    W dniu 2010-01-08 10:12, Piotr M pisze:

    > Płacisz za transfer, przecież jasno sformułowane, ale o co chodzi z tym
    > ryczałtem też nie wiem. Sama usługa Nokia Messaging jest dalej jeszcze
    > darmowa, przynajmniej u mnie.

    ja wiem co jest napisane i wiem ze place za transfer. Natomiast od dzis
    Orange juz mam zablokowany dostep do uslugi. Wg informacji:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/discover?categor
    y=DISCOVER_2&stamp=1262943555375&articleId=4209264

    Tylko placenie prawie 25 PLN za usluge ktora teoretycznie jest za darmo
    to zwykly haracz. Nokia daje pelne wsparcie, pisze ze usluga darmowa i
    tylko transfer.

    Teoretycznie w ramach tych 25 PLN mamy nieograniczony transfer w ramach
    uslugi, ale ile tam mozna kB wykorzystac??? I laskawie Orange dalej 50
    MB na internet. Podobne ilosci to za darmo daje mbank mobile, gadu air
    nie wspominajac o heyah czy play gdzie za 20 pln mamy 1 gb transferu.

    Bardzo sie zawiodlem na Nokii ze dopuscila do tej sytuacji.

    A ten ryczalt to wlasnie owe 19 pln +vat.

    W play bezplatny dostep do nokia mail jest teoretycznie do konca maja
    2010. http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/nokia-messaging/

    Nie wiem jak ma sie sytuacja w Erze i Plus'ie.

    Pzdr,
    KuFeL

  • 4. Data: 2010-01-08 10:21:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-01-2010 o 10:47:02 KuFeL <k...@s...o2.spam.pl> napisał(a):

    > Tylko placenie prawie 25 PLN za usluge ktora teoretycznie jest za darmo
    > to zwykly haracz. Nokia daje pelne wsparcie, pisze ze usluga darmowa i
    > tylko transfer.

    Bo usługa jest darmowa, co ma do tego operator ???
    Mylę się?

    Orange dogadała się z Nokią i zrobili sztuczkę - promocję.

    Ja w Play Fresh płacę 15zł na miesiąc i też mam wszystko darmowe (500MB na
    maile nie przekraczam mimo że mam 3 konta)

    > Bardzo sie zawiodlem na Nokii ze dopuscila do tej sytuacji.

    Ale to ruch ze strony Orange nie Nokii.
    Nokia ma płacić Orangutanowi za Twój transfer po to abyś mógł korzystać z
    jej darmowej usługi?

  • 5. Data: 2010-01-08 10:22:03
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Do maila w telefonie używam momail, są czasami niewielkie opóźnienia w
    przekazywaniu wiadomości, ale nie jest aż tak źle.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 6. Data: 2010-01-08 11:02:55
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    W dniu 2010-01-08 11:21, Piotr M pisze:

    > Bo usługa jest darmowa, co ma do tego operator ???
    > Mylę się?
    >
    > Orange dogadała się z Nokią i zrobili sztuczkę - promocję.

    i pewnie i Nokia i Orange ma z tego kase. Bo malo kto nastrzela
    transferu za 20 pln.

    > Ja w Play Fresh płacę 15zł na miesiąc i też mam wszystko darmowe (500MB
    > na maile nie przekraczam mimo że mam 3 konta)

    > Ale to ruch ze strony Orange nie Nokii.
    jak nie jak tak? Sam piszesz wyzej ze Orange dogadal sie z Nokia.
    > Nokia ma płacić Orangutanowi za Twój transfer po to abyś mógł korzystać
    > z jej darmowej usługi?

    ale ja chce placic za wykorzystany transfer a nie jakis wydumany ryczalt
    czy haracz.

    Pzdr,
    KuFeL

  • 7. Data: 2010-01-08 11:22:52
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-01-2010 o 12:02:55 KuFeL <k...@s...o2.spam.pl> napisał(a):

    > ale ja chce placic za wykorzystany transfer a nie jakis wydumany ryczalt
    > czy haracz.

    Nie da się korzystać z darmowej usługi Nokia Messaging i płacić za
    transfer wg stawek Orange?

  • 8. Data: 2010-01-08 11:36:49
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    W dniu 2010-01-08 12:22, Piotr M pisze:

    > Nie da się korzystać z darmowej usługi Nokia Messaging i płacić za
    > transfer wg stawek Orange?

    wedlug moich doswiadczen od dzis juz nie.

    Pzdr,
    KuFeL

  • 9. Data: 2010-01-08 11:49:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-01-2010 o 12:36:49 KuFeL <k...@s...o2.spam.pl> napisał(a):

    > wedlug moich doswiadczen od dzis juz nie.

    A co się dzieje?
    Nokia nie podała żadnej informacji że usługa jest płatna.
    http://www.nokia.pl/explore-services/poczta-e-mail-i
    -wiadomosci/osobista-poczta-e-mail

  • 10. Data: 2010-01-08 11:53:05
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    W dniu 2010-01-08 12:49, Piotr M pisze:

    > A co się dzieje?
    > Nokia nie podała żadnej informacji że usługa jest płatna.
    > http://www.nokia.pl/explore-services/poczta-e-mail-i
    -wiadomosci/osobista-poczta-e-mail

    w tej chwili nie podam dokladnie komunikatu bo usunalem juz klienta z
    telefonu, ale rano przy synchroniacji dostalem komunikat ze stracilem
    prawo do korzystania z uslugi czy cos z w tym stylu.

    Pzdr,
    KuFeL