  • Data: 2010-01-08 09:47:02
    Temat: Re: koniec darmowego Nokia Email
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-08 10:12, Piotr M pisze:

    > Płacisz za transfer, przecież jasno sformułowane, ale o co chodzi z tym
    > ryczałtem też nie wiem. Sama usługa Nokia Messaging jest dalej jeszcze
    > darmowa, przynajmniej u mnie.

    ja wiem co jest napisane i wiem ze place za transfer. Natomiast od dzis
    Orange juz mam zablokowany dostep do uslugi. Wg informacji:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/discover?categor
    y=DISCOVER_2&stamp=1262943555375&articleId=4209264

    Tylko placenie prawie 25 PLN za usluge ktora teoretycznie jest za darmo
    to zwykly haracz. Nokia daje pelne wsparcie, pisze ze usluga darmowa i
    tylko transfer.

    Teoretycznie w ramach tych 25 PLN mamy nieograniczony transfer w ramach
    uslugi, ale ile tam mozna kB wykorzystac??? I laskawie Orange dalej 50
    MB na internet. Podobne ilosci to za darmo daje mbank mobile, gadu air
    nie wspominajac o heyah czy play gdzie za 20 pln mamy 1 gb transferu.

    Bardzo sie zawiodlem na Nokii ze dopuscila do tej sytuacji.

    A ten ryczalt to wlasnie owe 19 pln +vat.

    W play bezplatny dostep do nokia mail jest teoretycznie do konca maja
    2010. http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/nokia-messaging/

    Nie wiem jak ma sie sytuacja w Erze i Plus'ie.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl