    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec Froga
    Date: Thu, 30 Jan 2020 20:57:45 +0100

    On 2020-01-30 12:05, Poldek wrote:
    > W dniu 2020-01-29 o 13:18, J.F. pisze:
    >>
    >> https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pirat-drogowy
    -frog-skazany-na-poltora-roku-wiezienia,nId,4296390

    > Robert Nogal lubi latać nad Warszawą awionetką. Tu mu nic nie zrobią.
    > Nie zatrzymają go do rutynowej kontroli, więc może lekceważyć zakazy.

    Jakie zakay tam są?

    > Znając sprawność prokuratorów i sądów, to nie zdążą w dwa lata.

    Myślę, że złamią wszelkie zasady a nawet prawo by zdążyć. To jest
    właśnie wypaczenie.

    -kolejny-wyrok-15-tys-zl-grzywny-i-3-letni-zaka,nId,
    2873751

    > Moim zdaniem rutynowe kontrole w obecnych czasach nie są w ogóle
    > przeprowadzane. Ew. raz na dekadę może się zdarzyć kontrola jeśli akurat
    > Policja szuka kogoś, kto np. zbiegł z więzienia, albo z miejsca
    > przestępstwa i według danych uzyskanych przez Policję porusza się
    > podobnym pojazdem. Wtedy mogą zatrzymywać np. czarne Porsze w danym
    > rejonie.

    Tylko, że to nie jest rutynowa kontrola.

    > Ale żeby kontrolowali ot - tak, rutynowo w to wątpię.

    Rutynowa kontrola to zatrzymywanie pojazdów i kontrolowanie trzeźwości
    kierowców bez posiadania konkretnych przesłanek świadczących o tym, że
    kierowca jest pod wpływem alkoholu. Lata to trwało a teraz jeszcze jest
    prawnie łatwiejsze. Dodatkowo policjanci nie przedstawiali się mimo, że
    mieli taki obowiązek. I teraz już nawet nie muszą choć kultura nakazuje.