  • 1. Data: 2015-02-03 16:47:30
    Temat: kondensator do przetwornicy
    Od: fifak <f...@g...com>

    padł mi zasilacz do drukarki

    jest w nim kondensator 56u 400V strasznie wybrzuszony

    czy jak wsadze 10u 450V to zasilacz ruszy?

    pytam bo potrzebuje pilnie odpalić drukarke....

  • 2. Data: 2015-02-03 17:02:20
    Temat: Re: kondensator do przetwornicy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello fifak,

    Tuesday, February 3, 2015, 4:47:30 PM, you wrote:

    > padł mi zasilacz do drukarki
    > jest w nim kondensator 56u 400V strasznie wybrzuszony
    > czy jak wsadze 10u 450V to zasilacz ruszy?

    Jeśli jest to zasilacz uniwersalny, czyli od 100-240V AC lub lepiej i
    jest BEZ PFC, to powinien ruszyć na naszym 230V AC. Ale lepiej byłoby
    dać dwa równolegle.

    > pytam bo potrzebuje pilnie odpalić drukarke....

    Nie prościej kupić np.. 68uF/400V?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2015-02-03 17:13:13
    Od: fifak <f...@g...com>

    > Jeśli jest to zasilacz uniwersalny, czyli od 100-240V AC lub lepiej i
    > jest BEZ PFC, to powinien ruszyć na naszym 230V AC. Ale lepiej byłoby
    > dać dwa równolegle.

    jest to zasilacz 100-240V delta 30V 0.5A

    zasilacz nie działał, rozebrałem i zobaczyłem ten kondensator uwalony

    > Nie prościej kupić np.. 68uF/400V?

    nie wejdzie

  • 4. Data: 2015-02-03 20:09:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello fifak,

    Tuesday, February 3, 2015, 5:13:13 PM, you wrote:

    > jest to zasilacz 100-240V delta 30V 0.5A
    > zasilacz nie działał, rozebrałem i zobaczyłem ten kondensator uwalony

    > nie wejdzie

    No to 47uF/400V. Dla mocy 15W absolutne minimum dla 230V to 15uF a i
    tak podejrzewam, że się wygotuje szybciej niż to warte.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2015-02-04 15:27:18
    Od: fifak <f...@g...com>

    > No to 47uF/400V. Dla mocy 15W absolutne minimum dla 230V to 15uF a i
    > tak podejrzewam, że się wygotuje szybciej niż to warte.

    ah nie wiedziałem że to zależy od mocy

    czyli jeżeli drukarka nie będzie w pełni obciążona to 10u przetrwa?

    jest to kombajn drukarka + skaner ale drukarka jest nieużywana i
    wykorzystywany jest tylko skaner

  • 6. Data: 2015-02-04 17:35:52
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    powinieneś najpierw zapytać czy to był żart...