  • 21. Data: 2017-01-05 07:56:32
    Temat: Re: komu telewizor?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

    > Zaznaczone na czerwono:
    >
    > http://www.chmurka.net/r/piterpro1.png

    SOA#1 - Opera 12.18, pokazuje prawidłowo.
    ---
    SOA ? Chyba dupy a nie administratora.

    Masz dokładnie napisane dlaczego jest źle

  • 22. Data: 2017-01-05 07:57:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

    > ale Twój serwer wysyła
    > 404-ki (i 403-ki) jako HTTP/1.0, ale w formacie "chunked", który
    > jest obsługiwany dopiero od HTTP/1.1. Skutkuje to hex-ami z
    > długością treści, wyświetlanymi w przeglądarce.
    >
    > Zaznaczone na czerwono:
    >
    > http://www.chmurka.net/r/piterpro1.png
    > http://www.chmurka.net/r/piterpro2.png

    Chyba nie myślisz, że napiszę o tym do admina.
    Darowanemu koniowi ...
    ---
    Zmienisz konia ? :-)

  • 23. Data: 2017-01-05 10:47:42
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "HF5BS"

    > SOA#1 - Opera 12.18, pokazuje prawidłowo.
    > ---
    > SOA ? Chyba dupy a nie administratora.
    >
    > Masz dokładnie napisane dlaczego jest źle

    Nie chce mi się z tobą rozmawiać, poustawiaj program, a potem pogadamy.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 24. Data: 2017-01-05 12:05:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > SOA#1 - Opera 12.18, pokazuje prawidłowo.

    Możliwe, że Opera respektuje format chunked w przypadku HTTP/1.0, w imię
    zasady "bądź konserwatywny w tym, co wysyłasz, ale liberalny w tym, co
    odbierasz", ale to niestandardowe zachowanie i nie można tego wymagać od
    przeglądarek.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 25. Data: 2017-01-05 12:05:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

> [...]
    >
    > Masz dokładnie napisane dlaczego jest źle

    Nie chce mi się z tobą rozmawiać, poustawiaj program, a potem pogadamy.
    A ja wcale nie potrzebuję z Tobą rozmawiać :-) Będę tylko komentował twoje
    rewelacje jak mi przyjdzie ochota. Zresztą niegodzien jesteś :-) A programu
    nie da się poustawiać, taki jest. Tak, że możesz sobie pokiwać palcem w
    bucie w tył i w przód :-) administratorze z koziej dupy trąbka :-)

  • 26. Data: 2017-01-05 12:07:38
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Chyba nie myślisz, że napiszę o tym do admina.
    > Darowanemu koniowi ...

    Ja tam bym napisał - może nawet nie wie, że jest jakiś problem
    z konfiguracją. Chyba że koń naprawdę darowany, na zasadzie "miej
    sobie stronę, ale nie zawracaj gitary" :)

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 27. Data: 2017-01-05 12:27:51
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > programu nie da się poustawiać, taki jest. Tak, że możesz sobie pokiwać
    > palcem w bucie w tył i w przód :-) administratorze z koziej dupy trąbka

    Miło mi, że sie pan przedstawił, Sławek jestem.

  • 28. Data: 2017-01-05 12:48:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 12:05, re pisze:
    > A programu nie da się poustawiać
    Niby nie, ale można obejść. Wiem, wiem wymaga to jednak dodatkowego
    kliknięcia. :-)
    http://www.grzegorz.net/oe/news.php?id=174

    Nie zastanowiło to Ciebie, że jednak może nie masz racji. Na każdej
    grypie gdzie napiszesz zwracają Tobie uwagę na tą niedogodność.

    Robert

  • 29. Data: 2017-01-05 13:03:48
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie zastanowiło to Ciebie, że jednak może nie masz racji. Na każdej grypie
    > gdzie napiszesz zwracają Tobie uwagę na tą niedogodność.

    Czyli kwestia poguglania... Dobra, nie skomentuję, koledze z WLM ustąpię
    zgodnie z przysłowiem :)

  • 30. Data: 2017-01-06 00:10:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adam Wysocki pisze tak:

    > Ja tam bym napisał - może nawet nie wie, że jest jakiś problem
    > z konfiguracją. Chyba że koń naprawdę darowany, na zasadzie "miej
    > sobie stronę, ale nie zawracaj gitary" :)

    Koń może być jeszcze kilka leveli wyżej ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.