  • 31. Data: 2017-01-09 17:26:49
    Temat: Re: komu telewizor?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Wańkowski"

    > A programu nie da się poustawiać
    Niby nie, ale można obejść. Wiem, wiem wymaga to jednak dodatkowego
    kliknięcia. :-)
    http://www.grzegorz.net/oe/news.php?id=174
    ---
    Uważasz, że jak Ty instalujesz co popadnie to inni też tak będą robili ?

    Nie zastanowiło to Ciebie, że jednak może nie masz racji. Na każdej
    grypie gdzie napiszesz zwracają Tobie uwagę na tą niedogodność.
    ---
    Ciebie zastanowiło i z tego, że jest niedogodność wnioskujesz nie wiem co
    tam właściwie, chyba nic poza tym, że możesz sobie popisać. A ja prosto do
    sprawy podchodzę, takie oprogramowanie. Kiedy będę mógł wybrać inne to
    pewnie tak zrobię a na razie jest to co jest.

  • 32. Data: 2017-01-09 17:47:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-01-09 o 17:26, re pisze:
    > Kiedy będę mógł wybrać inne to pewnie tak zrobię a na razie jest to co jest.
    O! Tego się trzymajmy. :-)

    Robert

  • 33. Data: 2017-01-09 23:05:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

> [...]
    >
    > Nie zastanowiło to Ciebie, że jednak może nie masz racji. Na każdej grypie
    > gdzie napiszesz zwracają Tobie uwagę na tą niedogodność.

    Czyli kwestia poguglania... Dobra, nie skomentuję, koledze z WLM ustąpię
    zgodnie z przysłowiem :)
    ---
    Jakbyś rozumiał co się do Ciebie pisze byłoby Ci łatwiej zrozumieć
    przysłowie.

  • 34. Data: 2017-01-10 01:27:25
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > zgodnie z przysłowiem :)
    > ---
    > Jakbyś rozumiał co się do Ciebie pisze byłoby Ci łatwiej zrozumieć

    To ty nie rozumiesz, co większość grupy ci mówi, a dla twojej satysfakcji,
    zmieniać się nie będę, żyj w swoim idealnym świecie. Bo ja żyję w świecie
    rzeczywistym.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 35. Data: 2017-01-10 02:26:00
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości

    > To ty nie rozumiesz, co większość grupy ci mówi, a dla twojej satysfakcji,
    > zmieniać się nie będę, żyj w swoim idealnym świecie. Bo ja żyję w świecie
    > rzeczywistym.

    Oj, ja wszystkich przepraszam, że pociągnąłem wątek, ale tak jakoś z rozpędu
    poszło...
    Ale skoro jest okazja, to napiszę...
    Zwykle, jak się pierdzi, to się odchodzi od towarzystwa na stronę, a jeśli z
    jakiegoś powodu trzeba się w tym towarzystwie znaleźć, a pierdzenia
    powstrzymać nie można, ani opuścić towarzystwa, to się pokornie to
    towarzystwo przeprasza i robi wszystko, aby skutki problemu, byly dla
    towarzystwa jak najmniejsze. Np. poprosić gospodarza, by posadził w
    przeciągu, albo gdzieś z boku, zasadniczo, za puszczonego bengala przeprasza
    się. A nie na zasadzie "mam chorobę, nie da się powstrzymać, więc się z tym
    bujajcie, wisi mi to", czy "możecie nie wąchać/nie słuchać".
    No, ale ja jestem jeszcze z czasów świetności FIDO-Netu, i jeszcze z tamtych
    lat (choć sam numeru FIDO nie miałem) nabrałem pewnych przyzwyczajeń.
    Nieobcym jest dla mnie termin Netykieta, jakże już mało znany dzisiejszej
    młódzi. Jestem dyslektykiem, a jakoś wielu błędów w moich wypowiedziach nie
    widać, dziś i tak czuję się lepiej i mało ich robię. Tym bardziej nie mogę
    zrozumieć, że ktoś, kto jest uciążliwy w odbiorze i wie o tym, nie wkłada
    cienia choćby starań w to, aby odciążyć czytających od rozkminiania, co
    gdzie czym jest, tu: o cytaty chodzi. Ani choćby nie przeprosi, że o
    problemie wie, ale nie da rady go usunąć, bądź z innych powodów jest to
    trudne, czy niemozliwe.
    Ja się chociaż trochę staram, jeśli mi nie wychodzi, etc., to wszystkich za
    to przepraszam. Tak, ciebie też.
    Dobra, tyle samochwalstwa, idę w kimę, może jeszcze z 10 minut pogram w coś
    (logika).