  • 1. Data: 2016-12-20 19:28:32
    Temat: gwóźdź w przewodzie - czy to standardowy sposób mocowania?
    Od: kriters <k...@o...pl>

    Witam. Czy ktoś widział taki sposób mocowania przewodu do półki ?

    https://goo.gl/photos/JXK41R1tPaYZLKAp8

    Jeden gwóźdź na wylot, drugi gdzieś tam sterczy obok. Nie wiem czy ktoś
    to zrobił przypadkiem przybijając tył czy może przymocowali sobie ten
    przewód
    jakoś żeby im nie latał podczas montażu. Chciałem sobie lekko wysunać ten
    przewód i wyszło takie coś.

  • 2. Data: 2016-12-21 12:33:57
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 20 grudnia 2016 19:28:28 UTC+1 użytkownik kriters napisał:
> [...]
    > przewód
    > jakoś żeby im nie latał podczas montażu. Chciałem sobie lekko wysunać ten
    To ta słynna sztuka elektromontażu praktykowana przez majstrów od
    wykończeniówki. Mam nadzieję, że to tylko jakieś uziemienie albo N.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 3. Data: 2016-12-21 12:43:07
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2016-12-20 o 19:28, kriters pisze:
> [...]
    > przewód
    > jakoś żeby im nie latał podczas montażu. Chciałem sobie lekko wysunać ten

    A czemu ten kabel taki osmalony ? Zwarcie ?

  • 4. Data: 2016-12-21 20:23:11
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-12-21 12:33, k...@g...com wrote:
    > To ta słynna sztuka elektromontażu praktykowana przez majstrów od
    > wykończeniówki. Mam nadzieję, że to tylko jakieś uziemienie albo N.
    To jest normalny przewód zasilający 230V.

  • 5. Data: 2016-12-21 20:24:03
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-12-21 12:43, Roman Rogóż wrote:

    > A czemu ten kabel taki osmalony ? Zwarcie ?

    Śląsk.

    Dokładnie się temu nie przeglądałem bo dojście słabe a tego nie da się
    nawet odłączyć od prądu.

  • 6. Data: 2016-12-21 20:49:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-12-20 o 19:28, kriters pisze:
    > Jeden gwóźdź na wylot
    To są zszywki. Pewnie mocowali ścianę tyną i nie patrzył, że tam
    puszczony jest przewód.

    Robert