  • 11. Data: 2016-12-21 22:47:09
    Temat: Re: komu telewizor?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    > Jednolampowy?
    > A tak przy okazji, jakie były największe kineskopowe?

    Seryjne? Pamiętam 40" Grundiga 4:3...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2016-12-22 21:36:09
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Bardzo mi brakuje garażowych wyprzedaży. Jakiś czas temu znajmy próbował,
    > porozklejał ogłoszenia, wypisał strzałki. Nikt się nie pojawił. Widać bogaci
    > już u nas.

    To tresura. Sprzedajesz, czyli najsampierw zezwolenia, opłaty,
    uzdodnienia, sanepid, bhp,kominiarz i cholera wie co jeszcze a potem
    podatki, rozliczenia, pity,zusy itp. Lepiej wyrzucić :(
    Wojtek

  • 13. Data: 2016-12-22 23:51:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2016 o 21:36, wowa pisze:

> [...]

    Bo nie potrzebnie zniechęcał słowem "wyprzedaż".
    To sugeruje, że coś trzeba będzie płacić.

    Jakby napisał "rozdaję", to co innego.
    A jeszcze lepie "rozdaję nowe telewizory", to na pewno by przyszli.

  • 14. Data: 2016-12-23 08:53:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 23:51, sundayman pisze:

    > Bo nie potrzebnie zniechęcał słowem "wyprzedaż".
    > To sugeruje, że coś trzeba będzie płacić.
    >
    > Jakby napisał "rozdaję", to co innego.
    > A jeszcze lepie "rozdaję nowe telewizory", to na pewno by przyszli.

    Wtedy trzeba zgodnie z ustawą o podatku od spadków i darowizn, dokonać
    zgłoszenia do US.
    Ech. gdzie my żyjemy :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2016-12-24 03:42:08
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wtedy trzeba zgodnie z ustawą o podatku od spadków i darowizn, dokonać
    > zgłoszenia do US.
    > Ech. gdzie my żyjemy :(

    Odpowiedziałbym ci na to pytanie, ale uważam, że słowo "w czarnej dupie"
    jest nadużywane.

  • 16. Data: 2016-12-31 22:18:53
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-23 o 08:53, Adam pisze:

    > Wtedy trzeba zgodnie z ustawą o podatku od spadków i darowizn, dokonać
    > zgłoszenia do US.
    > Ech. gdzie my żyjemy :(

    Nie załamuj się.
    To obdarowany ma taki obowiązek i ew. płaci podatek.

  • 17. Data: 2017-01-01 00:37:54
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nie załamuj się.
    > To obdarowany ma taki obowiązek i ew. płaci podatek.

    Chciałbym kiedyś zobaczyć dowód wpłaty takowegoż, od dobra uzyskanego przez
    inspektora skarbówki :P

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 18. Data: 2017-01-04 21:45:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > w Polsce podszedłbym sprawdzić mu puls ;)
    > tutaj obciach.
    >
    > http://piterpro.private.pl/uk/img_6270.jpg
    > http://piterpro.private.pl/uk/img_6285.jpg

    Informacyjnie - to że jest 404 to jedno, ale Twój serwer wysyła 404-ki
    (i 403-ki) jako HTTP/1.0, ale w formacie "chunked", który jest obsługiwany
    dopiero od HTTP/1.1. Skutkuje to hex-ami z długością treści, wyświetlanymi
    w przeglądarce.

    Zaznaczone na czerwono:

    http://www.chmurka.net/r/piterpro1.png
    http://www.chmurka.net/r/piterpro2.png

    Pozdr.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 19. Data: 2017-01-05 01:29:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adam Wysocki pisze tak:

    > Informacyjnie - to że jest 404 to jedno

    musiałem chwilowo pokasować wszystko.

> [...]
    > jest obsługiwany dopiero od HTTP/1.1. Skutkuje to hex-ami z
    > długością treści, wyświetlanymi w przeglądarce.

    Chyba nie myślisz, że napiszę o tym do admina.
    Darowanemu koniowi ...

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 20. Data: 2017-01-05 02:21:54
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > Zaznaczone na czerwono:
    >
    > http://www.chmurka.net/r/piterpro1.png

    SOA#1 - Opera 12.18, pokazuje prawidłowo.