  • 21. Data: 2010-06-11 11:50:52
    Temat: Re: komu felgi 20"... komu?
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Witajcie,
    > dla miłośników dużych felg cyknąłem dziś na szybko komórką efekt
    > konfrontacji 20" felg z polskimi trasami...
    > http://tinyurl.com/383vh24
    > duże felgi sa może i ładne ale nie da się na nich u nas jeździć :/
    >
    > brat

    Startujesz o odszkodowanie? Ja bym nie odpuscil...
    Zreszta za 17 opone i felge dostalem zwrot.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 22. Data: 2010-06-11 12:03:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Nie ma szans.

    Chyba dawno nie widziałeś dróg lokalnych w okolicach Warszawy...

  • 23. Data: 2010-06-11 17:08:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > hmm jak Ty to robisz :)?

    A moją sygnaturkę widziałeś? ;)

  • 24. Data: 2010-06-11 19:56:36
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > To raczej nie problem wielkości felg, a jazdy ze zbyt niskim ciśnieniem.

    nie sądzę Tomku, to auto ma tyle elektroniki że niemal jest obdarzone
    sztuczną inteligencją ;-) na pewno by się coś darło gdyby było małe
    ciśnienie,

    > Za to na 13" w cieniasie udało mi się tak oponę załatwić nie raz,

    ba, kiedy pracowałem w ex firmie i przyjeżdżali PeHy to nie było chyba
    'sejkofona' flotowego który by miał proste felgi i całe opony,(już o
    fioletowych tarczach w standardzie nie wspominam nawet),

    brat

  • 25. Data: 2010-06-11 20:00:22
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Startujesz o odszkodowanie? Ja bym nie odpuscil...
    > Zreszta za 17 opone i felge dostalem zwrot.

    nie moja zabawka, nie mój interes,
    chociaż patrząc na ceny opon w tych rozmiarach zdziwiłem się jak obecnie są
    'tanie', jeszcze z 5 lat wstecz za komplet opon (2szt 245/40, 2szt 275/30)
    trzeba było w hurcie dać około 8kzł, teraz za 4-5kzł można kupić przyzwoity
    komplet,

    brat

  • 26. Data: 2010-06-12 01:56:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    bratPit pisze:

    > nie sądzę Tomku, to auto ma tyle elektroniki że niemal jest obdarzone
    > sztuczną inteligencją ;-) na pewno by się coś darło gdyby było małe
    > ciśnienie,

    Zamiast liczyć na sztuczną inteligencję zdałbym się raczej na
    staroświecki manometr i instrukcję obsługi :)

    Bywa że w tych dużych i cięzkich autach należy pompować np. po 2.6-2.8,
    a gumiarz zmieniając opony może z przyzwyczajenia dmuchnąć coś około 2 i
    się okaże że krawężnika już się nie uda pokonać.

  • 27. Data: 2010-06-12 01:57:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Jun 2010 01:56:07 +0200, osobnik zwany Tomasz Pyra
    wystukał:

    > Bywa że w tych dużych i cięzkich autach należy pompować np. po 2.6-2.8,
    > a gumiarz zmieniając opony może z przyzwyczajenia dmuchnąć coś około 2 i
    > się okaże że krawężnika już się nie uda pokonać.

    zmień gumiarza

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?