  • 1. Data: 2010-06-10 00:02:53
    Temat: Re: komu felgi 20"... komu?
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl>

    Użytkownik "bratPit" <
    > duże felgi sa może i ładne ale nie da się na nich u nas jeździć :/

    Eeee

    Ja mam 275/45/20 i nie marudze. Jazda miodzio :)

  • 2. Data: 2010-06-10 22:26:46
    Temat: komu felgi 20"... komu?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    dla miłośników dużych felg cyknąłem dziś na szybko komórką efekt
    konfrontacji 20" felg z polskimi trasami...
    http://tinyurl.com/383vh24
    duże felgi sa może i ładne ale nie da się na nich u nas jeździć :/

    brat

  • 3. Data: 2010-06-10 22:32:17
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-10 22:26, bratPit pisze:
> [...]
    > http://tinyurl.com/383vh24
    > duże felgi sa może i ładne ale nie da się na nich u nas jeździć :/

    Z tych zdjęć wynika, że bardziej ucierpiała opona niż felga :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-06-10 22:37:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    bratPit pisze:
    > konfrontacji 20" felg z polskimi trasami...
    > http://tinyurl.com/383vh24
    > duże felgi sa może i ładne ale nie da się na nich u nas jeździć :/

    Eee to raptem wysokosc popularnego wymiaru 195/50/15 :)
    Miales pecha.. :]

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 5. Data: 2010-06-10 22:43:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    bratPit wrote:

    > dla miłośników dużych felg cyknąłem dziś na szybko komórką efekt
    > konfrontacji 20" felg z polskimi trasami... http://tinyurl.com/383vh24
    > duże felgi sa może i ładne ale nie da się na nich u nas jeździć :/

    Dlatego ja jeżdżę na 16". Wyglądają beznadziejnie, ale żadna droga im nie
    straszna i żadna prędkość na tej drodze. ;) Ostatecznie jak się siedzi w
    aucie to felg nie widać. ;)

  • 6. Data: 2010-06-10 22:58:58
    Od: CUT <C...@C...pl>

> [...]
    > http://tinyurl.com/383vh24
    > duże felgi sa może i ładne ale nie da się na nich u nas jeździć :/

    Ja mam 245/40R18 (identyczny profil) i takich problemów nigdy nie miałem

  • 7. Data: 2010-06-10 23:00:21
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    > Dlatego ja jeżdżę na 16". Wyglądają beznadziejnie, ale żadna droga im nie
    > straszna i żadna prędkość na tej drodze. ;)

    Ciekawa teoria, pozycz mi auto na godzinke, sie zdziwisz :) Jedyne oponki
    jakie wytrzymuja u nas to Michelin, ale cena najczesciej powala...

    JArek

  • 8. Data: 2010-06-10 23:04:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    jarek pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    > Ciekawa teoria, pozycz mi auto na godzinke, sie zdziwisz :) Jedyne oponki
    > jakie wytrzymuja u nas to Michelin, ale cena najczesciej powala...

    Nie pytales o wymiar.
    235/80/16 tez tak szybko rozwalisz?;)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2010-06-10 23:10:03
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    CUT wrote:

    > Ja mam 245/40R18 (identyczny profil) i takich problemów nigdy nie
    > miałem

    Ja również nie, ale prawda jest taka, że jeśli nie znam drogi to staram się
    jeździć łagodnie i omijać dziury. Natomiast jak drogę znam, to wiem gdzie sa i
    też je omijam ;) Ostatnio wpadłem w dziurę i myślałem, ze zawieszenie urwałem,
    ale jest wszystko ok. Nawet ciśnienie było ok, więc chyba nie trzeba się za
    bardzo przejmować. Kolega ma alusy 22" i jeździ z powodzeniem :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 10. Data: 2010-06-10 23:12:32
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ja mam 245/40R18 (identyczny profil) i takich problemów nigdy nie miałem

    szczęściarz ;-)
    275/35ZR20 z tyłu wyglądają (trochę) lepiej, jeszcze pytanie jaka firma, bo
    może Conti robi zbyt wrażliwe opony na PL katusze,

    brat