  • 21. Data: 2019-07-26 14:07:40
    Temat: Re: komu VW komu
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 25-07-2019 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > Byc moze ale czy to madre? Ile trzeba zabezpieczyc dla celow dowodowych?
    > 10 szt? 100?

    Wszystkich, których dotyczy sprawa.

    yabba

  • 22. Data: 2019-07-26 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Dla prawa -- i to wystarczy.

    Nie, nie wystarczy.
    Prawo nie jest nam nadane z nieba. Jest zmienialne.
    Poza tym jak sie podrazy to czesto okazuje sie ze takie dupochrony "w
    imieniu prawa" wcale nie sa jednoznaczne i zaleza od decyzji lub
    interpretacji.
    Spojrz na przykład wraku tupolewa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 23. Data: 2019-07-26 18:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > Wszystkich, których dotyczy sprawa.

    W celu? Kazdy z nich zostanie osobno przebadany etc?
    Bzdury!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 24. Data: 2019-07-27 15:09:26
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 26-07-2019 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > W celu? Kazdy z nich zostanie osobno przebadany etc?
    > Bzdury!

    Każdy jest nielegalny pod względem prawnym, bo zafałszowano jego badania
    dopuszczające do użytkowania.

    Ktoś wymyślił głupie prawo, a teraz ktoś inny musi go przestrzegać, bo
    jego pociągną do odpowiedzialności za uchybienia.

    yabba

  • 25. Data: 2019-07-27 15:35:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    26 Jul 2019 16:59:49 GMT, Budzik

    > W celu? Kazdy z nich zostanie osobno przebadany etc?

    Nie, ale takie jest prawo, prestałoby działać tutaj to i w innych
    miejscach. Zresztą ten czas też forma kary i straszak na innych, że nie
    można robić wałów latami a potem wystarczy naprawić i sprzedać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 26. Data: 2019-07-27 15:37:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    26 Jul 2019 16:59:48 GMT, Budzik

> [...]
    > Poza tym jak sie podrazy to czesto okazuje sie ze takie dupochrony "w
    > imieniu prawa" wcale nie sa jednoznaczne i zaleza od decyzji lub

    Z drugiej storny u nas nadal jeżdżą samochody które nie zostały
    "naprawione". Co więcej, jeżeli udałoby się je naprawić to i udałoby się je
    ponownie zepsuć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2019-07-27 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > miejscach. Zresztą ten czas też forma kary i straszak na innych, że nie
    > można robić wałów latami a potem wystarczy naprawić i sprzedać.

    Ale rozumiesz ze moja propozycja wymagałaby de facto rozdanie tych
    samochodów przez VW za darmo (naprawienie plus sprzedaz np za 10%
    wartości albo jeszcze mniej)
    To nie dosc ze byłby straszak braku zarobku za te auta to jeszcze braku
    zarobku za auta które by sie sprzedały zamiast tych - kara była podwojna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 28. Data: 2019-07-27 18:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

> [...]
    >
    > Ktoś wymyślił głupie prawo, a teraz ktoś inny musi go przestrzegać,
    > bo jego pociągną do odpowiedzialności za uchybienia.

    To teraz przeczytaj to co postulowałem i odnies to do swojego
    argumentu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 29. Data: 2019-07-27 19:57:51
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 27-07-2019 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > To teraz przeczytaj to co postulowałem i odnies to do swojego
    > argumentu...

    Ja nie argumentuję przeciwko Twojemu postulatowi "naprawienia" tych
    samochodów i ponownej ich sprzedaży. Wyjaśniam tylko, że są one zgodnie
    z prawem USA zabezpieczone w związku z dochodzeniem i VW nie może ich
    dotknąć.
    Musisz przyjąć do wiadomości, że obowiązujące prawo może nie mieć wiele
    wspólnego z logiką, zdrowym rozsądkiem, sprawiedliwością i równością.

    Jakby VW miał takie dojścia do władz w USA, jakie ma w Europie, to karę
    za niespełnianie norma spalin ponieśliby ich właściciele.

    yabba

  • 30. Data: 2019-07-27 20:04:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2019 19:57:51 +0200, yabba napisał(a):
    > W dniu 27-07-2019 o 18:59, Budzik pisze:
    [...]
> [...]
    > samochodów i ponownej ich sprzedaży. Wyjaśniam tylko, że są one zgodnie
    > z prawem USA zabezpieczone w związku z dochodzeniem i VW nie może ich

    To tak, jak my naszego Tupolewa w Smolensku :-)

> [...]
    >
    > Jakby VW miał takie dojścia do władz w USA, jakie ma w Europie, to karę
    > za niespełnianie norma spalin ponieśliby ich właściciele.

    Ale zaraz - na jakiej zasadzie zabezpieczone ?
    Wladze zabraly wlascicielom ... a VW za to zaplacil ?

    J.