-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4cf03d00$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
<icpgb7$ph9$1@mx1.internetia.pl> <icql9q$ts4$1@mx1.internetia.pl>
<c...@m...googlegroups.com>
Subject: Re: komputer pokladowy a rzeczywistosc
Date: Sat, 27 Nov 2010 11:28:56 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Lines: 23
Message-ID: <4cf0dd72$0$22815$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.68.2
X-Trace: 1290853746 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22815 83.5.68.2:1184
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329019
[ ukryj nagłówki ]u mnie to wygląda tak, że jak hamuję silnikiem zjeżdzając dla
przykładu z górki na jedynce to mi pokazuje czasami 10-20l a jak bym
wrzucił dwójkę to już mam 0l. Może być tak, że na 1szym biegu nie ma
odcięcia paliwa w takich okolicznościach ?
----------
W tym przypadku stawialby raczej na zaleznosc od obrotow. W wiekszosci
(wszystkich?) autach jest tak, ze odciecie nastepuje dopiero przy jakiejs
min. wartosci obrotow, np. 1200 czy 1500. Jak sa nizsze to doplyw paliwa nie
jest odcinany.
Ale moze w Twoim przypadku jest dodatkowo tak, ze nie ma odciecia na
jedynce. To w sumie mialoby moze jakis sens, bo hamowanie silnikiem na
jedynce zdarza sie dosc zadko i dotyczy tylko sytuacji wyjatkowych.
pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.
Wydawnictwa autorskie:
http://www.foto-baza.pl/index.php?menu=autorskie
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.10 12:34 Sylwester Łazar
- 27.11.10 14:19 Pszemol
- 27.11.10 14:18 Pszemol
- 27.11.10 14:34 DoQ
- 27.11.10 14:54 Yogi\(n\)
- 27.11.10 15:31 krzyss
- 27.11.10 16:54 Jacek Bronowski
- 27.11.10 17:15 Pszemol
- 27.11.10 17:30 Katanka
- 27.11.10 17:37 Adam Adamaszek
- 27.11.10 18:39 DoQ
- 27.11.10 19:51 Marcin Kiciński
- 28.11.10 08:38 Michał
- 29.11.10 10:22 bratPit[pr]
- 29.11.10 10:59 Jacek Bronowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security