  • Data: 2009-07-14 21:42:41
    Temat: Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-07-2009 o 21:33 Grzegorz Prędki napisał na pl.comp.pecet:

    > MOja propozycja na Intelu (ceny z esc):
    >
    > Akutalnie cześci w zestawie:
    > Procesor:
    > Intel Core 2 Quad Q8200 /2.33GHz, 1333MHz, 4MB, BOX/
    > 569 zł

    Ja tam nic nie mam do Intela, ale wydaje mi się, że platforma
    na DDR3 jest bardziej przyszłościowa, a core i7 jest koszmarnie drogie.

    > Karta graficzna:
    > PowerColor Radeon HD4850 512MB DDR3 /256bit/ DVI HDMI
    > 390 zł

    To właśnie NVIDIA coś kombinuje z Adobe o wykorzystaniu GPU.

    > Zasilacz:
    > Chieftec 450W [GPS-450AA-101A]
    > 215 zł

    To dobry zasilacz, ale ma dość niską sprawność ok 71%. Jeżeli patrzeć na
    pobór energii to taki BeQuiet do ciągłej pracy jest oszczędniejszy 85%.

    Za coś niestety się płaci.
    Wiesław
    Opera Mail