  • Data: 2009-07-15 00:46:32
    Temat: Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Udowodnij, ze za rok, dwa bedzie tak samo. Udowodnij, ze 32bitowy system
    > skorzysta z 8GB ramu.

    Wetnę się, wymienione programy zostały tak nędznie napisane, że
    korzystają z max 2 rdzeni, Corel oprócz najnowszej wersji z jednego, na
    chwilę obecną kupno procesora 4 rdzeniowego do w/w celów nie ma sensu
    wogóle, to już lepiej zainwestować w procesor 2 rdzeniowy o jak
    największej częstotliwości taktowania, znacznie większą ilość pamięci,
    system 64bit oraz porządny sprzętowy kontroler do dysków (ale w tej
    cenie się to nie uda), aby utworzyć RAID0 do pliku wymiany i systemu.