  • Data: 2009-07-14 21:34:46
    Temat: Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?
    Od: reles <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Udowodnij, ze za rok, dwa bedzie tak samo.

    Przeczytaj moją odpowiedź na post Wiesława kilka postów wyżej, tam
    znajdziesz odpowiedź na te nurtujące Cię pytanie ;-)

    W skrócie - żywotność takiego softu to ładnych kilka lat, nikt nie
    będzie co rok/dwa wyskakiwał z 10000 zł na nowszą wersję wnoszącą kilka
    ficzerów.

    2. Nowe dwurdzeniowce świetnie sobie radzą z CS4, zdecydowanie więcej
    zyskuje się stawiając na wydajny system dyskowy i pamięci, niż ilość rdzeni.

    > Udowodnij, ze 32bitowy system skorzysta z 8GB ramu.

    Nie spinaj się tak, to chyba oczywiste, że wymagany jest system 64 bit.
    Kolejny argument za cięciem kosztów na k. graf.