  • Data: 2009-10-22 07:38:18
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał:

    > Zupełnie nie o to mi chodziło przecież. Raczej o kwestie współpracy gry z
    > urządzeniem gdzie panel dotykowy ma zastąpić parę przycisków, rolkę i być
    > może jeszcze prysznic.

    Zatem źle zrozumiałem Twoje intencje.

    > Ja również, stąd moje dywagacje na temat Magic Mouse
    >[...]

    Ano właśnie. Sensowność użycia takich wynalazków zależy od tego, czy będą
    działać bezbłędnie. Niestety w obecnej dobie napędzanego marketingiem
    wyścigu do jak najszybszego wprowadzania nowości często pojawiają się na
    rynku wyroby niedopracowane które nie zapewniaja pewności poprawnego
    działania. Jak bęzie w przypadku tej konkretnej myszy - przyszłość pokaże.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)