  • Data: 2009-10-21 13:36:01
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" napisał
    [...]
    Ciekawe . ze prowadze tez korespondencje czesto z niemcami w j.
    niemieckim , gdzie rzeczowniki pisze sie z duzej litery - ja pisze z
    osobami , z ktorymi juz wyminialem korespondencje z malej. jeszcze
    nikt nie udawal , ze nie rozumie o co chodzi.

    Bo masz doczynienia z kulturalnymi ludźmi.
    Co o Tobie myślą to już inna sprawa. Być może to samo co ja sobie myślę jak
    widzę, kiedy ktoś pisze niemiec z małej litery.
    Gorzej, że być może dochodzą do niesłusznego wniosku iż Polacy to naród zbyt
    mało rozgarnięty żeby przyswoić sobie minimum zasad obowiązujących w obcym
    dla nich języku.

    Na Twoim miejscu raczej bym się tym nie chwalił bo wygląda, że robisz nam
    kiepski PR.

    adam