  • 1. Data: 2009-10-07 19:34:39
    Temat: komputer bez dysku i DVD do 1500 zł?
    Od: fifty <f...@o...pl>

    Do pracy MicroStation i edycja grafiki (PSP lub inny), ma byc LAN i muzyka. Jaką
    płytę i kartę graficzną wybrać. Czy 4 GB pamięci wystarczy? Ma być na Windows XP
    (wiem że Xp nie zagospodaruje całych 4 GB, ale firma nie chce dac Visty).

  • 2. Data: 2009-10-08 00:28:08
    Temat: Re: komputer bez dysku i DVD do 1500 zł?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    fifty pisze:
> [...]
    > muzyka. Jaką płytę i kartę graficzną wybrać. Czy 4 GB pamięci wystarczy?
    > Ma być na Windows XP (wiem że Xp nie zagospodaruje całych 4 GB, ale

    XP zagospodaruje, pod warunkiem że bedzie to wersja 64b

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl