  • 1. Data: 2016-01-20 19:15:15
    Temat: kompresorek 12V - co to za ustrojstwo przy nim?
    Od: bucz <s...@a...pl>

    wpadl mi w rece kompresorek 12V (taki co daja teraz zamiast kola
    zapasowego w nowych wozach)
    na kompresorku taka oto instrukcja:
    http://oi63.tinypic.com/6h2iwz.jpg

    i pytanie, co ta za "słoik przelotowy" na fotce?
    jest na kompresorku nawet dopasowana trzymaczka do niego...

    --
    bucz

  • 2. Data: 2016-01-20 19:38:31
    Temat: Re: kompresorek 12V - co to za ustrojstwo przy nim?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "bucz" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://oi63.tinypic.com/6h2iwz.jpg
    >
    > i pytanie, co ta za "słoik przelotowy" na fotce?
    > jest na kompresorku nawet dopasowana trzymaczka do niego...

    stawiam na uszczelniacz

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2016-01-20 19:42:38
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2016-01-20 o 19:15, bucz pisze:
> [...]
    > http://oi63.tinypic.com/6h2iwz.jpg
    >
    > i pytanie, co ta za "słoik przelotowy" na fotce?
    > jest na kompresorku nawet dopasowana trzymaczka do niego...

    zbiornik z płynem do uszczelniania przebitej opony - kompresorek
    pochodzi z fabrycznego zestawu awaryjnego zastępującego koło zapasowe

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 4. Data: 2016-01-23 22:53:58
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

> [...]
    > http://oi63.tinypic.com/6h2iwz.jpg
    >
    > i pytanie, co ta za "słoik przelotowy" na fotce?
    > jest na kompresorku nawet dopasowana trzymaczka do niego...

    Ładnie ci przedpiszcy napisali: to nie "kompresorek" tylko "dojazówka w
    szpreju", a za szprej robi kompresor.