  • Data: 2014-02-01 23:56:34
    Temat: Re: kompilowanie jezyków skryptowych
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    moge powiedziec ze jeslibym mial potraktowac literalnie ta kwestie ktora stawiasz to
    dla
    mnie sprawa tego czy warto sie uczyc jezykow
    skryptowych jest niezalezna od jakichkolwiek celów
    (przynajmniej takich o jakich moglbym mowic)

    z jednej strony moje cele nie sa zbyt doprecyzowane
    i raczej sa to pewne kierunki niz cele, mam ich tez
    bardzo dużo, pozatym to czy warto bylo glownie zalezaly od czynnika dla mnie
    niewiadomego (tj od tego czego bym sie nauczyl a czego nei wiem bo jeszcze sie nie
    nauczylem) w tym ujeciu ta sprawa "cele vs warto" nie wydaje sie zbyt ciekawa :O