  • 1. Data: 2011-04-17 13:25:33
    Temat: kompakt z wizjerem?
    Od: artek <a...@u...wro.vectranet.pl>

    czy istnieją jeszcze jakieś przyzwoite kompakty z wizjerem? poza
    PowerShot G1x, bo o tych wiem, i oczywiście poza superzoomami, bo te
    mnie nie interesują. muszę kupić coś nowego - małego i w miarę
    kieszonkowego dla żony na wymianę za zgubiony A730, a robienie zdjęć z
    telewizora jakoś nas oboje odrzuca ...

    --
    artek

  • 2. Data: 2011-04-17 14:34:26
    Temat: Re: kompakt z wizjerem?
    Od: M_X <r...@p...onet.lp>

    On 17/04/2011 14:25, artek wrote:
> [...]
    > mnie nie interesują. muszę kupić coś nowego - małego i w miarę
    > kieszonkowego dla żony na wymianę za zgubiony A730, a robienie zdjęć z

    Osobiście wolałbym raczej używać kompaktu z dobrym wyświetlaczem niż
    mikroskopijnym wizjerem, ale to na marginesie.
    Tak na szybko, baza DPreview wyrzuca tylko kilka modeli:
    http://bit.ly/hQIXer

    POZDRAV
    M_X

  • 3. Data: 2011-04-17 15:15:58
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-04-17 15:25, artek pisze:
> [...]
    > mnie nie interesują. muszę kupić coś nowego - małego i w miarę
    > kieszonkowego dla żony na wymianę za zgubiony A730, a robienie zdjęć z

    http://www.dpreview.com/products/Fujifilm/compacts/f
    ujifilm_x100/review

    JD

  • 4. Data: 2011-04-17 15:59:16
    Od: artek <a...@u...wro.vectranet.pl>

    W dniu 2011-04-17 17:15, JD pisze:

    > http://www.dpreview.com/products/Fujifilm/compacts/f
    ujifilm_x100/review

    no nie, bądźmy realistami. to ma być zamiennik zwykłego canona, a nie
    wypasiony oldskul. aczkolwiek nie twierdzę, że mi się nie podoba ;)
    ps. oglądałem go już wcześniej na optycznych

    --
    artek

  • 5. Data: 2011-04-17 16:20:06
    Od: artek <a...@u...wro.vectranet.pl>

    W dniu 2011-04-17 16:34, M_X pisze:

    > Osobiście wolałbym raczej używać kompaktu z dobrym wyświetlaczem niż
    > mikroskopijnym wizjerem, ale to na marginesie.

    mimo wszystko, osobiście wolę mieć wizjer, takie głupie przyzwyczajenie.
    ale ja jestem starej daty, na nowomodnych dizajnach to ja się nie znam ...

    > Tak na szybko, baza DPreview wyrzuca tylko kilka modeli:
    > http://bit.ly/hQIXer

    o, nie zwróciłem uwagi na tą funkcjonalność dpreview ... thx
    anyway, tak jak myślałem, widać, że dużego wyboru jednak nie ma. chyba
    poprzestanę na g11/12, ewentualnie zostaje jeszcze nikon.

    --
    artek

  • 6. Data: 2011-04-17 17:32:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 18:20, artek pisze:

    > mimo wszystko, osobiście wolę mieć wizjer, takie głupie przyzwyczajenie.
    > ale ja jestem starej daty, na nowomodnych dizajnach to ja się nie znam ...

    Ja w swoim aparacie Acer mam i wizjer i wyświetlacz.
    Kupiłam na Allegro za 130 zł (nowy) i robi świetnie zdjęcia. Nawet
    notatki głosowe do zdjęcia może nagrywać nie mówiąc już o nagrywaniu
    filmów.
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=Acer+C
    R+5130+manual+PL&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=
    &oq=

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-04-17 17:51:48
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 17 Kwi, 19:32, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    > Kupiłam na Allegro za 130 zł (nowy) i robi świetnie zdjęcia. Nawet
    > notatki głosowe do zdjęcia może nagrywać nie mówiąc już o nagrywaniu

    ...a ja mam jeszcze Minolta Dimage F300 i ma do tego wszystkiego
    wyswietlacz LCD na gorze,hee...
    StaM

  • 8. Data: 2011-04-17 18:23:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 19:51, StaM pisze:

    > ...a ja mam jeszcze Minolta Dimage F300 i ma do tego wszystkiego
    > wyswietlacz LCD na gorze,hee...

    Gdzie na górze? nie widzę :-)
    http://translate.google.pl/translate?hl=pl&langpair=
    en%7Cpl&u=http://www.dpreview.com/news/0301/03010802
    dimagef300.asp

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-04-17 18:23:49
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-04-17 19:32, animka wrote:
> [...]
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=Acer+C
    R+5130+manual+PL&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=

    Ty chyba chcesz komuś na złość tym aparatem zrobić, też kupiłem ten aparat
    do projektu, w którym wysoce prawdopodobne było, że sprzęt zostanie
    zniszczony, ale nie było czasu na realizację wszystkiego. Aparat został i
    wstyd nawet komuś podarować, byle komórki lepiej się obsługuje.

    A jeśli wyznacznikiem jest wizjer to zdecydowanie temu daleko do
    większości małpek analogowych po kilka złotych.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 10. Data: 2011-04-17 18:45:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 20:23, dominik pisze:

> [...]
    > zniszczony, ale nie było czasu na realizację wszystkiego. Aparat został i
    > wstyd nawet komuś podarować, byle komórki lepiej się obsługuje.

    Ja bym nikomu tego aparatu nie podarowała, bo jestem z niego zadowolona,
    nawet w damskiej torebce się zmieści.
    Mam obecnie 3 telefony. Telefon SE W580i robi bardzo ładne zdjęcia (jak
    na codzienny użytek), pomimo, że nie ma lampy błyskowej to przy świetle
    w mieszkaniu zdjęcie też niezłe wyjdzie. Od niedawna używam telefon LG
    GT505. Lampa błyskowa i aparat foto to wielki wstyd dla tej firmy. To po
    prostu koszmar! Oddałam do serwisu, bo telefon mało co się nie spalił od
    tej lampy, ale po naprawie zdjęcia nadal fatalne. Dałam sobie już z tym
    spokój, bo inne funkcje w tym telefonie są niezłe, ale musiałam sobie
    kupić aparat fotograficzny z lampą. Akurat z tego Acer'a jestem bardzo
    zadowolona. Zrobi piękne zdjęcie w mieszkaniu nawet przy całkowitej
    ciemności. Tak sobie po prostu testowałam po zakupie tego aparatu.

    --
    animka