eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmkomoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
    Date: Thu, 10 Feb 2011 01:44:58 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 49
    Sender: p...@g...com
    Message-ID: <u...@m...przemekryk.no-ip.info>
    References: <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <ihblgu$tr8$1@news.onet.pl> <ihceg1$rtb$1@news.net.icm.edu.pl>
    <iilpuh$bnr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1297298776 70010 89.79.222.130 (10 Feb 2011 00:46:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Feb 2011 00:46:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1006905
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 10:34:04 +0100, Alexy napisał(a):

    (ciach...)
    >> A teraz kilka rad dla "wątkotwórcy":
    >> - jak najbardziej możesz skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy o
    >> sprzedaży konsumenckiej
    >
    > Oczywiście pod warunkiem, że telefon został zakupiony na konsumenta, a nie
    > na firmę.

    Jak najbardziej na osobę prywatną był zakup.

    > Ujmując dokładniej 14 dni roboczych jeżeli sklep przekazuje produkt do
    > derwisu, który znajduje się w tej samej miejscowości co sklep lub 21 dni
    > roboczych jeżeli sklep wysyła produkt do serwisu znajdującego się w innej
    > miejscowości.

    Swoją drogą - co to klienta obchodzi, gdzie wysyłany jest wadliwy towar?
    Przesyłka kurierska to jeden dzień w sumie (ale to tak na marginesie).

    > Przemek napisał, że w okresie listopada-grudnia czekał na odpowiedź sklepu
    > przez 5 tygodni. To już się kwalifikuje jako uznanie zasadności reklamacji i
    > trybu postepowania zgodnego z oczekiwaniami klienta. W tym przypadku po
    > upływie 21 dni roboczych sklep powinien zwrócic piniądze Przemkowi, bo takie
    > były jego roszczenia.

    Jak sobie po raz kolejny pomyślę o tym sklepie, to mi się znowu ciśnienie do
    niebezpiecznych granic zbliża. Murwajegokadź - jak ja bym tak klienta
    potraktował, to by mi nogi z dupy powyrywano... :-/

    > Jeżeli towar kupiłeś nie na firme tylko jako konsument to nigdy nie daj się
    > wygonić do serwisu producenta. W stosunku do producenta możesz dochodzić
    > tylko tego co masz w karcie gwarancyjnej i tylko i wyłącznie na warunkach
    > zawartych w tej karcie. Natomiast sprzedawca ponosi większą
    > odpowiedzialność, do której jesteś uprawniony ustawowo, a do tego masz
    > ochronę prawną w postaci Rzecznika Praw Konsumenta.
    > Obecnie radzę właśnie sprawę skierować do najbliższego Rzecznika Praw
    > Konsumenta, a zobaczysz, że nagle zacznie się inna rozmowa sprzedawcy.

    24 stycznia poszła wysyłka telefonu do sprzedawcy wraz z pismem odnośnie
    wymiany na sprawny egzemplarz / zwrotu pieniędzy. Kopia poszła do Rzecznika
    Praw Konsumenta w Warszawie. Jednocześnie w oba miejsca wysłany został
    krótki filmik obrazujący, jak "sprawnym" urządzeniem jest on po dwóch
    tygodniach używania aparatu.

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Planowanie ślubu jest zwykle rezultatem nieplanowania rodziny. ]
    [ (Romek Rumpel) ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: