-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.k-dsl.de!news.glorb.com!news2.glorb.com!npeer03.iad.highwinds
-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.news
hosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: kolizja - sprawca w PZU
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i4je82$jdl$1@news.onet.pl> <g...@4...net>
<i4jqbc$itk$1@news.onet.pl> <zrf2373f8974$.1vcgch2j7ucjj$.dlg@40tude.net>
<4c6f2c3f$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
<9af28zixqcgo$.ji095mjhz6a3.dlg@40tude.net>
<4c704200$0$22792$65785112@news.neostrada.pl> <i4qnds$8ej$1@news.onet.pl>
<4c71402f$0$21008$65785112@news.neostrada.pl> <i4rl7t$8a2$1@news.onet.pl>
<4c715ec7$0$22798$65785112@news.neostrada.pl> <i4rpnu$j1i$1@news.onet.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 22 Aug 2010 21:57:00 GMT
Lines: 25
Message-ID: <4c719d2c$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1282514220 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21001 80.52.166.102:52388
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305689
[ ukryj nagłówki ]begin Jurand
>>> Strata jest konkretna - nie mogę korzystać z samochodu jak tylko uznam
>>> to za stosowne. Aby takiej straty nie było - muszę mieć auto pod domem
>>> non stop.
>>
>> Strata konkretna to taka którą da się wycenić.
>
> Oczywiście - da się ją wycenić. Wycena to jest kwota, za jaką musisz
> wynająć auto zastępcze (...)
Bzdura, stratą jest to co tracisz NIE MAJĄC w danym okresie auta.
> Mi przykładowo dzielnie ubezpieczyciel wypłacił prawie 5000 PLN za auto
> zastępcze, w sytuacji, gdy sam koszt naprawy nie przekroczył 2000 PLN -
> niestety, nie chcieli po dobroci, skończyło się sądem, a auto było
> unieruchomione przez ponad 2 miesiące (oczekiwanie na przybycie
> rzeczoznawcy z ubezpieczalni).
Każdy przypadek jest inny. Przypuszczam, że w tym wypadku duży wpływ na
wyrok miał właśnie absurdalnie wydłużony czas naprawy auta z winy
ubezpieczyciela.
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.10 08:11 Jurand
- 23.08.10 09:26 neoniusz
- 23.08.10 11:25 Jurand
- 23.08.10 14:47 neoniusz
- 23.08.10 16:08 to
- 23.08.10 16:39 J.F.
- 23.08.10 19:42 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=