  • Data: 2009-12-10 10:34:25
    Temat: Re: kolejny dowód...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roger from Cracow pisze:
    > Sa tam osoby, ktore znaja sie na foto ale dobry material nie
    > powstaje na komende i hurra tranzytem po Polsce...

    Nie wiem, ale miałem okazję spróbować jak to jest - ten materiał
    powstał ostatnio, w pięć dni:
    http://www.tymczasowy.neostrada.pl/!/x.jpg
    (tylko to zdjęcia specyficzne - trójwymiarowe i będące pierwszymi
    ujęciami filmu - stąd nie wszędzie ''akcja'' jest już w kadrze.
    Warszawka musi być i musi być taka - sorry).

    > Tak w temacie Polski w obiektywie na targach ksiazki wpadl
    > mi miedzy innymi album Bujaka o Polsce. Kuzwa ten gosc to
    > dopiero niema pojecia o dobrej fotografii. Takiej kupy dawno
    > nie ogladalem. Nuda, ze az strach. Przy takich nazwiskach i
    > takich knotach czuje sie czasem naprawde dowartosciowany
    > swoimi Bieszczadami z Nieba a uwazam sie za bardzo
    > przecietnego pstrykacza.
    > Przespacerowalem sie po tych targach w poszukiwaniu jakosci
    > dobrej fotografi i przyznam szczerze, ze powinnismy sie
    > wstydzic. Smutne to.

    Bo ludzie dzielą się na takich, którzy lubią robić zdjęcia i robią je
    dobrze i na takich, którzy lubią wydawać albumy i wydają je często :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl