  • Data: 2009-12-10 12:56:13
    Temat: Re: kolejny dowód...
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Dez., 13:08, Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:

    > Racja, ale dla mnie - jako widza tej galerii - nie ma to absolutnie
    > żadnego znaczenia czy inne zdjęcia autora są dobre czy nie.

    przede wszystkim to nie jest galeria.

    MOznaby powiedziec galeria internetowa - a to wyjasnia jej range.
    zrobil zwykle zdjecia sprzetem jaki chcial.
    pokazal je w sieci.
    siec jest miejscem przeznaczonym rowniez na rzeczy bezwartosciowe .
    tzw smieci medialne.
    Pokazal swoje smieci w miejscu do tego odpowiednim.
    Gdyby to bylo w salonie wysatwowym ZPAF , wejscie za oplata , to
    moznaby sie oburzac.

    Jego sprawa co pokazuje , co robi pod swoim nazwiskiem.
    Ja mu sie nie dziwie , ze cos takiego pokazuje . ja sie dziwie
    ludiziom , ktorzy sie czyms takim podniecaja i dorabiaja do tego
    teorie jak niejaki kokos ktory dopatruje sie w tym dowodu na rzekomo
    cos tam.
    Widac dla takich bezmozgowcow sa te zdjecia pozywka intelektualna.
    a wiec facet wiedzial co robi , bezmozgowca trza tez czyms zywic.