  • 51. Data: 2011-05-24 22:29:43
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:13:04 +0200 osobnik zwany Filip KK
    wystukał:

    > Szukaj dalej, bo w powyższym nie ma zapisu, który NAKAZUJE UPEWNIAĆ SIĘ
    > czy jest się wyprzedzanym.

    pootrafisz skręcić w lewo bez zmiany kierunku ruchu? szacun

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2011-05-24 22:30:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:22:12 +0200 osobnik zwany Filip KK
    wystukał:

    > Ale nie przetłumaczysz tego komuś, kto nie czyta kodeksu drogowego ze
    > zrozumieniem. Dlatego poprosiłem kilka osób aby przytoczyli taki
    > fragment. Jeden (niejaki masti) nawet spróbował przytoczyć ale zupełnie
    > co innego, myśląc że to jest właśnie to... Przepis zniesiono parę
    > dobrych lat temu (z 9 lat temu? Już nawet nie pamiętam kiedy), a ludzie
    > nadal myślą że należy upewniać się przed skrętem w lewo na skrzyżowaniu,
    > czy jest się wyprzedzanym. To jest przerażające, że tylu kierowców
    > jeżdżących na co dzień po drogach, nie zna przepisów ruchu drogowego!

    to jest Twoja interpretacja.

  • 53. Data: 2011-05-24 22:31:29
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 22:29, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:13:04 +0200 osobnik zwany Filip KK
    > wystukał:

    > pootrafisz skręcić w lewo bez zmiany kierunku ruchu? szacun

    Potrafię czytać zapisy prawne i je interpretować.
    Jak przeczytasz sądową interpretację prawną artykułu 22 i 24, to
    pogadamy, na chwilę obecną nie mam o czym z Tobą rozmawiać, bo nie znasz
    przepisów.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2011-05-24 22:31:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 24 May 2011 20:06:14 +0000 (UTC), masti

    > 4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany
    > ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który
    > zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.

    Auto zmieniało kierunek w lewo. Jak sam widzisz, nie ma w tym podpunkcie
    mowy o zmianie kierunku ruchu, a jedynie pasa ruchu. ergo, punkt ten nie ma
    zastosowania. Szukaj dalej, ale odrazu ci pomogę i podpowiem, nic na
    poparcie swojej teorii w PoRD nie znajdziesz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 55. Data: 2011-05-24 22:32:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:27:11 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > (...)

    > Czy Ty się dobrze czujesz, czy masz potrzebę trollowania? W sumie masz
    > rację - jeżdżę na co dzień z idiotami. W tym z Tobą. Póki ktoś czegoś
    > nie wywinie, nie jestem w stanie stwierdzić, czy jest idiotą.

    nie, ze mna nie jeździsz. ja jeżdżę sam i nie rajcuje mnie latanie kupą.
    Więc nie trolluj.

  • 56. Data: 2011-05-24 22:33:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 24 May 2011 20:29:43 +0000 (UTC), masti

    > pootrafisz skręcić w lewo bez zmiany kierunku ruchu? szacun

    Pewnie miałeś na myśli "skręcić w lewo bez zmiany pasa ruchu?".
    Tak, jest to możliwe. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 57. Data: 2011-05-24 22:33:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 22:18, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 21:58:10 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > odpowiadać nie, zminimalizować ryzko tak

    Widzę, że złapałeś fazę...

  • 58. Data: 2011-05-24 22:34:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:28:12 +0200 osobnik zwany jarek d.
    wystukał:

    > No to raczej się nie dogadamy.
    > Przeżywaj to na drogach niepublicznych. Na publicznych inni skazani są
    > na Twoją obecność. Uszanuj to, i nie każ innym kręcić głową dookoła
    > szyi, bo Ty masz przeżycia.

    to chodź się przejechać. Zobaczysz ile razy będą nas chcieli zabić mimo,
    że będziemy jechać zgodnie z przepisami. Mówię o przeżyciu w kontekście
    ochrony mnie przed kretynami na drodze. I wiem o czym mówię. Parę razy
    kierowcy samochodów próbowali mnie zabić patrząc mi w oczy.

    PS: za stary jestem na latanie na ścigaczu łamiąc przepisy.

  • 59. Data: 2011-05-24 22:36:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 24 May 2011 22:06:20 +0200, jarek d.

    > Nie zrozumiem nigdy hasła "patrz w lusterka
    > - motocykle są wszędzie"

    Oh, dlatego też powstała taka naklejka:
    http://emide.pl/mazda6/kondor.gif ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2011-05-24 22:37:27
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > a teraz powiedz czy on najpierw wyprzedzał czy golf skręcał?
    > Jak już to ustalisz, nie z gównianego artykułu, to pogadamy.
    > Lubisz oglądać krwawe mięsko, prawda?

    Ze zdjęć wynika, że golf skręcał na skrzyżowaniu. Teraz sprawdź w PORD,
    czy motocyklista miał prawo wyprzedzać w tym miejscu.

    Piotr