  • 31. Data: 2011-05-24 22:12:18
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Chciałbym abyś przytoczył odpowiedni zapis prawny, którym podeprzesz swoją
    > wypowiedź. Czy jest to możliwe?

    A konkretnie której części mojej wypowiedzi nie rozumiesz ?
    WOJO

  • 32. Data: 2011-05-24 22:13:04
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 22:06, masti pisze:

    > Art. 22. 1. Kierujący pojazdem może zmienić kierunek jazdy lub zajmowany
    > pas ruchu tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności.
    > 4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany
    > ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który
    > zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.
    >

    > dalej nie chce mi się szukać

    Szukaj dalej, bo w powyższym nie ma zapisu, który NAKAZUJE UPEWNIAĆ SIĘ
    czy jest się wyprzedzanym.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2011-05-24 22:13:39
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 22:12, WOJO pisze:

    > A konkretnie której części mojej wypowiedzi nie rozumiesz ?

    Nie zmieniaj tematu WOJO!

  • 34. Data: 2011-05-24 22:13:44
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
> [...]
    9_latek_zginal_na_motocyklu.html

    > Będzie kolejna krucjata?

    > Daj spokój - jak zginął i jechał zbyt szybko (co widać po golfie) to
    > często marny z niego dawca. Organy po takich przeciążeniach nie
    > przetrwają w formie akceptowalnej do przeszczepu.

    Tylko gałki oczne, najczęściej nie wypadają.

  • 35. Data: 2011-05-24 22:14:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 20:06:11 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin Cavallino

    > Nie dostał strzału w przedni błotnik.

    byłeś tam? bo z zacytowanego linka to nie wynika.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2011-05-24 22:16:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:04:20 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Przestań ściemniać - opisałem jak wyglądała historia wypadku mojego
    > znajomego i tyle. Nie wiem kto jechał za mną i w jakiej kolejności.
    > Zobaczyłem tylko nagle idiotę, który idzie na ostro i na nic nie
    > reaguje. Ten jadący za nim co miał niby zrobić? Za przyrząd go złapać?

    skoro jeździsz w grupie z, jak opisałeś idiotami, to wpółczuję.

    > W sumie znam usenet - nie są ważnie fakty, tylko dopieprzanie
    > się/udowadnianie swej racji za wszelką cenę.
    >
    > Osobiście dziękuję...

    trupowi?

  • 37. Data: 2011-05-24 22:16:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > byłeś tam? bo z zacytowanego linka to nie wynika.

    Nie wcale:

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/51,35019,9640968.
    html?i=2

  • 38. Data: 2011-05-24 22:18:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:06:20 +0200 osobnik zwany jarek d.
    wystukał:

    > Czy te motocykle to religia jakaś?

    tak. przezycia na drodze

    > "Ambicja każe",
    "najbardziej/najmniej doświadczony z tyłu/z przodu". No
    > wybacz. Prawo jazdy ma? To niech się porusza bezpiecznie dla siebie i
    > innych.

    poczytaj sobie o tym jak porusza sie kolumna pojazdów

    > Nie zrozumiem nigdy hasła "patrz w lusterka - motocykle są wszędzie", bo
    > mi - puszkarzowi - każe mieć oczy dookoła głowy, żeby nie zrobić krzywdy
    > *dorosłemu* lekkoduchowi.

    zapraszam na przejażdżkę na moto. Pokażę ci jak to wyglada z punktu
    widzenia motocykla. Potem pogadamy. OK?

    > jarek d.
    >
    > PS. W korkach robię miejsce, żeby dać się wyprzedzić. Miło jest zobaczyć
    > gest ręką w podziękowaniu.
    > Czy to jakiś inny gatunek motocyklistów?

    to normalny gatunek.

    PS: proszę nie zaliczać do motocyklistów gówniarzy na litrowych
    scigaczach bez prawa jazdy, ubezpieczenia i mózgu

  • 39. Data: 2011-05-24 22:18:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 21:58:10 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Tak, jasne. Zawsze młodzi byli 'zamykani' przez bardziej doświadczonych.
    > Zresztą czego się czepiasz? Nie da się za wszystkich odpowiadać.

    odpowiadać nie, zminimalizować ryzko tak

  • 40. Data: 2011-05-24 22:19:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 22:06, Qlfon pisze:
    (...)
    > Pisałem o zasadzie OGÓLNEJ a nie szczególnej w Waszej sytuacji.

    Kurcze, choć jeden normalny? Bez urazy, osobiście mam dosyć różnych
    głupawych ripost "kierowców" pojazdów różnego autoramentu.

    > Nic w Swoim poście nie pisałeś o tempie jazdy ani o ty, że to było 20
    > lat temu.

    No właśnie - nic na ten temat nie pisałem, ponieważ mechanizm wypadków
    się nie zmienia od lat.

    > Dziś 50kmh w Konstancinie w niektóre dni to i tak wyczyn:)

    W wielu miejscach. W weekend jest zupełnie luzacko.

    > Chodzi o zasadę...

    Zgadzam się z Tobą. Te zasady są uniwersalne.

    > Absolutnie nic mi się nie wydaje. Oprócz tego że widzę, że się ze mną
    > zgadzasz co do szyku w grupie:)

    Wiesz, ja bym odwrócił wnioskowanie - może Ty stosujesz te same zasady,
    które są uniwersalne i znane od dawna?