    Date: Mon, 30 May 2011 12:40:19 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kolejny dawca

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Albo 800-1000 metrów.

    A to sobie skąd wymyśliłeś?

    80-100m wynika wprost z tego co widać. Jeśli jechał jeszcze szybciej to był
    jeszcze dalej. Jeśli zaś 4-5s przed uderzeniem jechał wolniej niż w prędkością z
    jaką uderzył to znaczy, że rozpędzał się prosto "w sytuację" więc tym bardziej
    jego wina -- w takim przypadku kierująca zobaczyła w lusterku jadący powoli, i
    wystarczająco daleko z tyłu motocykl.

    > Jasne, a potem włączył silnik od F16, albo się teleportował.

    Nie. Jechał najpewniej ok. 20m/s a jak wiemy ze szkoły S=v*t.

    > Twoim zdaniem.
    > Które mnie ani ziębi ani parzy.

    > Nie, to Ty.

    Whatever