  • Data: 2011-05-25 14:28:00
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Wskazywały.
    > Wyprzedzający motocykl to klasyczna sytuacja wskazująca, że będzie
    > wyprzedzał mimo zakazu.

    Że co? W chwli gdy rozpoczynała manwer on wcale nie wyprzedzał. Był 80-100m za
    nią (i za innymi pojazdami)

    > Z rezultatu.
    > Gdyby spojrzał, to by nie skręcił.

    Gdy spoglądała 4-5s przed uderzeniem (1s przed manwerem) to motocykl był daleko
    i zapewne na swoim pasie i nikogo nie wyprzedzał.

    > Był podany.

    Nie. Był podany zupełnie nie związany z sytuacją.

    > A to że nie przyjmujesz faktu do wiadomości, ani mnie ziębi ani grzeje.

    To ty nie przyjmujesz do wiadomości faktu, że podałeś zupełnie niezwiązany z
    sytuacją przepis.

    pzdr

    \SK