  • Data: 2011-05-25 14:20:39
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 May 2011 13:43:27 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A to już zależy od konkretnego egzemplarza.
    >Gdybym ja próbował coś ominąć z różnicą prędkości rzędu 80 km/h, to zapewne
    >na lewym pasie pojawiłbym się z bardzo dużym zapasem.
    >Ale zdaję sobie sprawę, że jakieś oryginały mogą inaczej, choć nie bardzo
    >rozumiem po co.

    Ten "oryginał" już niestety nas nie oświeci.
    "Gdybym ja" jest raczej marnym argumentem w tej dyskusji, bo nie
    mówimy o rozsądnym zachowaniu na jezdni a o śmiertelnym wypadku -
    gdzieś tu zabrakło (co najmniej) rozsądku.

    Zresztą gdyby motocyklista "pojawił się na lewym pasie z dużym
    zapasem", to chyba zauważyłby, że golf skręca (jeśli miał
    kierunkowskaz) lub się zatrzymał (lub zwolnił).
    W tym pierwszym przypadku sprawa jest oczywista, a w tym drugim
    rozsądny kierowca nie podejmuje wyprzedzania, bo przecież kierowca nie
    zwolnił (zatrzymał się) bez powodu (np. piłki toczącej sie w kierunku
    jezdni, psa wchodzącego na nią itp.)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski