  • Data: 2011-05-25 10:07:20
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-25 09:42, Cavallino pisze:

    > Niby że widziała że jest wyprzedzana, a i tak skręciła?

    Nie widziała, bo nikt jej nie wyprzedzał, samochody za nią stały a przed
    nią nikogo nie było. Więc zgodnie z przepisami zdecydowała się na manewr.

    > Swojego?
    > I celowo w niego przyłożył?

    Popełnił szereg błędów, więc w ostateczności nie miał wyjścia.

    Tak nawiasem, biorąc pod uwagę, że musiał ja odpowiednio wcześnie
    widzieć bo walnął w tył więc na bank hamował. A mimo to nieźle zarzuciło
    tym golfem. Więc prędkość wyjściowa była dużo większa niż 40km/h.

    Moim zdaniem, dał bardzo małe szanse sobie i tej kobiecinie.

    A.