  • 1. Data: 2011-05-26 10:25:49
    Temat: kolejny co pas zajął
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,81048,96669
    72,Mazowieckie__Przywrocono_ruch_na_obwodnicy_Radzym
    ina.html

    Pewnie też miał wątpliwości czy można wyprzedzać prawym pasem i/lub zajmować
    ten sam pas. Szkoda koparki....

    jk

  • 2. Data: 2011-05-26 10:35:21
    Temat: Re: kolejny co pas zajął
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 26 Maj, 12:25, "Marcin" <Marcin_To oc...@torel.pl> wrote:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,81048,96669
    72,Mazowieckie__P...

    > Pewnie te mia w tpliwo ci czy mo na wyprzedza prawym pasem i/lub zajmowa
    > ten sam pas. Szkoda koparki....
    >
    > jk

    Raz dla ciebie zrobie wyjatek, bo nie uzywam takich slow:

    SPIERDALAJ CHUJU

    mam cicha nadzieje, ze kiedys komus bedzie sie chcialo sprawdzic skad
    klikasz i obije ci morde.

    Bartek

  • 3. Data: 2011-05-26 10:35:36
    Temat: Re: kolejny co pas zajal
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    > klikasz i obije ci morde.

    dlatego ze sam jestem motocyklista, tylko ze odpowiedzialnym? Ze uwazam ze
    nalezy dbac nie tylko o swuj FUN ale i szanowac innych uzytkowników drogi?

    jk

  • 4. Data: 2011-05-26 10:41:44
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 146 roku bieżącego, Bartek Kacprzak zeznał(a) jak następuje:

    > mam cicha nadzieje, ze kiedys komus bedzie sie chcialo sprawdzic skad
    > klikasz i obije ci morde.

    Nie karm trola, wbij sobie w google: 85-222-48-38.home.aster.pl
    i popatrz na jego dokonania.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 5. Data: 2011-05-26 10:51:02
    Od: Daro W <d...@p...onet.pl>

> [...]
    72,Mazowieckie__P...

    > Pewnie te mia w tpliwo ci czy mo na wyprzedza prawym pasem i/lub zajmowa

    ty cwelu pieprzony !.
    jetes motocyklista ??
    chyba w dupie !
    obys spotkal taka koparke, ktorej ci szkoda, kutasie!!

    i pisz wieśniaku zrozumiale, bo kurwa nie mozna skumac co bazgrzesz..

  • 6. Data: 2011-05-26 11:20:19
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 26 Maj, 12:41, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > Nie karm trola, wbij sobie w google: 85-222-48-38.home.aster.pl
    > i popatrz na jego dokonania.

    Problem w tym, ze ja go _mam_ w kiblu ale ten debil czesto zmienia
    adresy, wiec co chwile z niego wylazi.
    A pisze pod innymi nickami i na lotnictwie i na nurkowaniu.

    ATSD ciekawe skad sie tacy idioci biora. :|

    pozdrawiam
    Bartek

  • 7. Data: 2011-05-26 11:32:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 12:25:49 +0200 osobnik zwany Marcin
    wystukał:

    kolina, trollu tu też Cię przywiało?
    wypad.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 8. Data: 2011-05-26 11:56:18
    Od: "Klarkson" <b...@b...pl>

    A tak do tematu. Jak mnie ciezko wkurwia slowo "niedostosowanie predkosci do
    warunkow na drodze".
    Byly prowadzone w tym miejscu roboty ziemne jak to ladnie nazwali.
    Oznakowanie pewnie znikome, asfalt z wyrwami półmetrowymi i piach na jezdni
    po pachy...
    I wszystko wpierdala sie do jednego wora niedostosowania predkosci.

    Przypomina mi sie jak kiedys trafilem na "slepym winklu" na środku jezdni
    pojazd malujący sobie w najlepsze znaki poziome.
    Żadnego chłoporobotnika nie było w kamizelce, ani przed ani za tym winklem,
    o znakach nie wspominajac...

    Klarkson
    RC46 FiY

  • 9. Data: 2011-05-26 12:35:31
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    >A tak do tematu. Jak mnie ciezko wkurwia slowo "niedostosowanie predkosci
    >do warunkow na drodze".

    a wyprzendzanie sprwej strony cie uspokaja?

    jk

  • 10. Data: 2011-05-26 12:58:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl> napisał w wiadomości grup

    > Pewnie też miał wątpliwości czy można wyprzedzać prawym pasem i/lub
    > zajmować ten sam pas. Szkoda koparki....

    kolina, do budy