  • 11. Data: 2011-05-26 20:37:52
    Temat: Re: kolejny co pas zajął
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin pisze:

    > Pewnie też miał wątpliwości czy można wyprzedzać prawym pasem i/lub zajmować
    > ten sam pas. Szkoda koparki....

    A są tam dwa pasy w tym samym kierunku?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2011-05-27 04:38:04
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    > A są tam dwa pasy w tym samym kierunku?

    są dwa. On jechał na trzeciego najbardziej z prawej

    jk

  • 13. Data: 2011-05-27 04:59:11
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin pisze:
    > są dwa. On jechał na trzeciego najbardziej z prawej

    Byłeś świadkiem, czy wiesz o tym z innego źródła? W linku który podałeś
    nie było na ten temat informacji.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2011-05-27 05:45:35
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Byłeś świadkiem, czy wiesz o tym z innego źródła? W linku który podałeś
    > nie było na ten temat informacji.

    on zawsze jest świadkiem. To kolina, nie karmcie trolla

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2011-05-27 06:48:57
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    nie, ale widziałam materiał w Kurierwarszaw

    jk