  • 41. Data: 2011-01-08 22:29:10
    Temat: Re: kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 08 Jan 2011 21:59:12 +0100, Mruk wrote:

    >nie znam warunków AC ale z OC by coś takiego nie przeszło.

    Trudno powiedziec. Mozliwe ze by musialo przejsc.
    Ba - najpierw w ogole stwierdza ze nie jestes strona - wyplacaja
    wartosc auta wlascicielowi pojazdu i na tym sie ich rola konczy.

    J.

  • 42. Data: 2011-01-08 23:05:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-08 22:07, Mruk pisze:

    > taaaaaak, od wielkiego dzwonu ktoś przeżywa. A jak już to przez parę lat
    > jest jak warzywo i czasami ten stan zmienia się na gorsze
    >
    > W sumie to nie prędkość zabija tylko jej za szybkie wytracanie ale z
    > 200km/h zdarzenie w terenie zabudowanym - lipa

    Nic nie pisałem czy ktoś przeżył czy nie. Chodziło mi tylko o to, że
    przy dużych prędkościach ("rażącym przekroczeniu prędkości") zdarzenia
    drogowe są inaczej traktowane. Jakbyś przy 200 otarł się o pieszego
    na pasach, to go lusterkiem zabijesz, ale sam masz szanse przeżyć.

    Ale luz - można dalej nie dyskutować na ten temat.

  • 43. Data: 2011-01-08 23:10:53
    Od: " e^x/dx" <d...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Nie bardzo to rozumiem:

    > Czy ten skromny detal umknął Twojej uwadze... zwłaszcza taki detal jak
    > silnik.

    Silnik w tym wypadku chyba jest cały i zdrowy.

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 44. Data: 2011-01-08 23:36:08
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-01-08 23:05, megrims pisze:

    > Nic nie pisałem czy ktoś przeżył czy nie. Chodziło mi tylko o to, że

    pozwolisz, że zacytuję:

    ">>> traktowane zarówno przez prokuraturę"

    jeżeli sprawca jest martwy to prokuratura sprawę umarza i nikt nie
    analizuje jaka była szybkość sprawcy

  • 45. Data: 2011-01-08 23:37:49
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > :D słup sprawcą - może miał OC :D
    > pozdrawiam

    a może inne auto spowodowało, że nadeszło spotkanie ze słupem? Na
    podstawie fotorelacji nie da się tego ustalić

  • 46. Data: 2011-01-09 01:47:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 1/8/2011 7:07 AM, uciu wrote:
    > http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bestof2011ja
    n06/

    > jeden z wielu:-)
    >
    > ----
    > uciu
    http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bestof2011ja
    n06/2360_20050711_102.jpg

    Z tego to nawet fajna przyczepke mozna by zmajstrowac po wybebeszeniu. :)

    Pete

  • 47. Data: 2011-01-09 09:15:32
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Mruk" napisał w wiadomości grup

    > :D słup sprawcą - może miał OC :D
    > pozdrawiam

    >a może inne auto spowodowało, że nadeszło spotkanie ze słupem? Na podstawie
    >fotorelacji nie da się tego ustalić

    Jak to nie da? "Na trzecim zdjęciu słychać strzały" ;)

  • 48. Data: 2011-01-09 09:43:45
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-09 01:47, Pete pisze:

    > http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bestof2011ja
    n06/2360_20050711_102.jpg

    > Z tego to nawet fajna przyczepke mozna by zmajstrowac po wybebeszeniu. :)
    >
    > Pete

    A nie lepiej napęd dodatkowy przez hak? ;)

    Pozdrawiam !

  • 49. Data: 2011-01-09 10:36:03
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-08 20:10, J.F. pisze:
    > towaru ubezpieczona a druga nie. Zakladamy ze to co zlodziej ukradl
    > tez tylko w polowie bylo ubezpieczone.

    I tak cud, ze nie doszli do wniosku, iz wyniesiono towar z tej
    nieubezpieczonej polowy ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 50. Data: 2011-01-09 11:07:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 08 Jan 2011 15:58:27 +0100, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >napisz o tym coś wiecej?

    A jak myślisz, po co jest w formularzach zgłoszenia szkody rubryka
    "Prędkość podczas zdarzenia"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280