  • Data: 2010-09-10 11:37:52
    Temat: Re: kolejne wprawki do oceny
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sporo kadrów się wali i to nierówno, horyzonty mogłeś stanniej
    > poprostować.

    przjrzę jeszcze raz z włączonymi liniami ;-D

    > Na wielu kadrach widzę problem z tematem - nie mogłeś się zdecydować co
    > jest ważniejsze i wszystko pokazałeś kiepsko

    chmmmm. a 1 przykład

    > tym probelmy), najlepszy przykład to fontanna z Antwerpii: przycięta jakoś
    > tak bezcelowo, konkuruje z nią mocno budynek z tyłu, zresztą też

    chmmm. mam kilka ując ale wybrałem to ponieważ.:
    1. cały ratusz z małą fontanną byłby mniej ciekawy (skrzydła ratusza są
    lustrzano podobne i nie róznią id tych, ktore widać a fontanna byłaby
    nieczytelna)
    2. detal fontanny z detale ratusza nie dawałby wyobrażenia o caości.
    3. sama fontanna na tle w miarę jednolitego nieba tez odpadła bo nieciekawa
    i wtedy dodałbym kolejne zdjęcie ratusza.

    > I znów duży plus za opisy. Do końca niestety nie dotrwałem.

    za jakiś czas obejrzyj od końca ;-D