  • Data: 2010-09-10 10:25:27
    Temat: Re: kolejne wprawki do oceny
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-09 23:51:53 +0200, "TheGuru" <t...@w...pl> said:

    > poproszę o ocenę warsztatu, kadrów i ogólnych wrażeń z galerii.
    >
    > http://infobot.pl/r/1PEc

    Sporo kadrów się wali i to nierówno, horyzonty mogłeś stanniej
    poprostować. Na wielu kadrach widzę problem z tematem - nie mogłeś się
    zdecydować co jest ważniejsze i wszystko pokazałeś kiepsko (sam mam z
    tym probelmy), najlepszy przykład to fontanna z Antwerpii: przycięta
    jakoś tak bezcelowo, konkuruje z nią mocno budynek z tyłu, zresztą też
    nie pokazany zbyt ciekawie. Jako że Twoja rodzina mnie nie interesuje
    (wybacz), to zdjęcia z nią mnie nudziły, tymbardziej że interesujęcej
    wartości portreciarskiej sobą nie niosły. I znów duży plus za opisy. Do
    końca niestety nie dotrwałem.

    de Fresz