-
31. Data: 2013-01-10 13:26:33
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: tá´Ź
climbus wrote:
> Może i jestem bo nie mam takich problemów.
Sprawiasz wrażenie trolla. :)
--
ss??q s? ??u??ou??
-
32. Data: 2013-01-10 13:32:23
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: tá´Ź
Artur Maśląg wrote:
> Jeżeli dobrze pamiętam, to 40 postawili tam po paru wypadkach (okoliczne
> pasy + zdarzenia na samym skrzyżowaniu). Później chyba przeszedł FR (i
> chyba w tedy zdjęli 40), po czym postawili światła - FR dalej stoi.
> Przed tą operacją wielokrotnie słyszałem z okna
> piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iii i czasem *dup*.
Bo debil jakiś zrobił niewidoczne przejście na łuku. Takie coś powinno
być karalne. Ale łatwiej postawić FR niż przebudować skrzyżowanie.
Notabene potem je przebudowano, ale FR został, chyba tylko po to, żeby
golić frajerów.
--
ss??q s? ??u??ou??
-
33. Data: 2013-01-10 13:39:15
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: c...@g...com
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:25:44 UTC+1 użytkownik tá´ napisał:
> climbus wrote:
>
>
>
> > Chyba pora oddać prawko jak się znaków nie widzi.
>
>
>
> Jak można zobaczyć zakaz wyprzedzania zasłonięty przez ciężarówkę?
>
hmm, nie wiem jak wytłumaczyć?
Wystarczy dobrze obserwować drogę przed wyprzedzaniem i w trakcie. Wydaje się to
naturalne. Oczywiście są sytuacje, że znak można przegapić ale muszą to być skrajne
sytuacje (długi ciąg ciężarówek i bardzo, bardzo długa prosta aby ten ciąg wyprzedzać
na raz z zachowaniem odpowiedniej prędkości).
Tak jak pisałem są to (razem z niewidocznymi znakami) skrajne przypadki.
>
>
> --
>
> ss??q s? ??u??ou??
-
34. Data: 2013-01-10 13:40:11
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: c...@g...com
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:26:33 UTC+1 użytkownik tá´ napisał:
> climbus wrote:
>
>
>
> > Może i jestem bo nie mam takich problemów.
>
>
>
> Sprawiasz wrażenie trolla. :)
>
A z jakiego powodu? Że potrafię jeździć zgodnie z przepisami? Ciekawa teoria.
>
>
> --
>
> ss??q s? ??u??ou??
-
35. Data: 2013-01-10 14:39:23
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-01-10 13:05, J.F pisze:
> "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2013-01-09 22:56, J.F pisze:
>>>> Wspomniane zabieranie PJ za przekroczenie ma być na obszarze
>>>> zabudowanym.
>>> I jest to sensowne, stosowane powszechnie w innych krajach. Tylko
>>> pytanie jak to ze szczegółami będzie ;)
>> W niemczech zabieraja i za przekroczenie na autostradzie. Tyle ze trzeba
>> na ograniczenie trafic i o 30 przekroczyc ... co nie jest trudne.
>> W Anglii zabieraja, w Szwajcarii zabieraja, we Francji zabieraja, w USA
>> aresztuja ... ba, i to za jakie predkosci, szybciej sie po Warszawie
>> jezdzi :-0
>
>> Wiesz, ale ja to wszystko wiem :) Tyle, że to tutaj mocno niepopularne.
>
> Co nie znaczy ze musimy zle przyklady wdrazac u nas, a nie skupiac sie
> na dobrych :-)
Rozwiązanie z zatrzymywaniem PJ i wręcz aresztem jest dobre
i sprawdzone. Takie rozwiązania nie są tworzone tylko po to, by
nękać "biednych" kierowców dla samego nękania. Tylko pytanie jak
jest realizowana cała reszta, która z tym jest związana.
W ustawie jest zapisana możliwość kontroli z powietrza, a tutaj
nagle rewelacje, że nawet paralotnie się przydadzą. Tymczasem
kontrola jest prowadzona od dawna (tylko w niewielkiej skali
- na śmigłowce LPR nie ma pieniędzy, a co dopiero na resztę).
> W niemczech co prawda mozna stracic PJ za predkosc na autostradzie, ale
> jest tez sporo odcinkow gdzie nie mozna.
No, zdecydowanie łatwiej w mieście i chyba zgodzisz się ze mą, że
skutki i zagrożenie większe niż na wielopasmowych autostradach.
> We wloszech na 3 pasowych odcinkach dopuszczone jest 150 - czemu tak nie
> zrobic ?
U nas jest 140km/h. Co zmieni podniesienie do 150km/h? Da lepsze
samopoczucie paru osobom na pms?
> I alkoholu do 0.5 promila (albo i 0.8 :-)) i zamek wpisac do kodeksu ...
Tutaj masz moje poparcie - no chyba, że wypadkowość z winy alkoholu
zacznie rosnąć - póki co nie jest to problemem.
-
36. Data: 2013-01-10 14:45:36
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
W dniu 2013-01-10 13:32, t? pisze:
> Artur Maśląg wrote:
>
>> Jeżeli dobrze pamiętam, to 40 postawili tam po paru wypadkach (okoliczne
>> pasy + zdarzenia na samym skrzyżowaniu). Później chyba przeszedł FR (i
>> chyba w tedy zdjęli 40), po czym postawili światła - FR dalej stoi.
>> Przed tą operacją wielokrotnie słyszałem z okna
>> piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iii i czasem *dup*.
>
> Bo debil jakiś zrobił niewidoczne przejście na łuku. Takie coś powinno
> być karalne. Ale łatwiej postawić FR niż przebudować skrzyżowanie.
> Notabene potem je przebudowano, ale FR został, chyba tylko po to, żeby
> golić frajerów.
>
Cześć
Zgadzam z Tobą.
Dodam jeszcze, że fotoradar stoi odpowiednio daleko od skrzyżowania,
aby Ci, którzy odpuścili na skrzyżowaniu zdołali się na nowo rozpędzić.
Lub w druga stronę, łapie tych, którzy jeszcze odpuszczają przed
skrzyżowaniem.
Seco
-
37. Data: 2013-01-10 14:51:05
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-01-10 14:45, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
> W dniu 2013-01-10 13:32, t? pisze:
>> Artur Maśląg wrote:
>>
>>> Jeżeli dobrze pamiętam, to 40 postawili tam po paru wypadkach (okoliczne
>>> pasy + zdarzenia na samym skrzyżowaniu). Później chyba przeszedł FR (i
>>> chyba w tedy zdjęli 40), po czym postawili światła - FR dalej stoi.
>>> Przed tą operacją wielokrotnie słyszałem z okna
>>> piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iii i czasem *dup*.
>>
>> Bo debil jakiś zrobił niewidoczne przejście na łuku. Takie coś powinno
>> być karalne. Ale łatwiej postawić FR niż przebudować skrzyżowanie.
>> Notabene potem je przebudowano, ale FR został, chyba tylko po to, żeby
>> golić frajerów.
>>
>
> Cześć
>
> Zgadzam z Tobą.
>
> Dodam jeszcze, że fotoradar stoi odpowiednio daleko od skrzyżowania,
> aby Ci, którzy odpuścili na skrzyżowaniu zdołali się na nowo rozpędzić.
> Lub w druga stronę, łapie tych, którzy jeszcze odpuszczają przed
> skrzyżowaniem.
To fakt:
https://maps.google.pl/maps?q=Warszawa,+Herbsta&hl=p
l&ll=52.150792,21.026738&spn=0.005076,0.009645&sll=5
2.24755,21.193789&sspn=5.186783,9.876709&t=h&hq=Herb
sta&hnear=Warszawa,+mazowieckie&z=17
Łatwo sprawdzić pasy na *łuku* i inne rewelacje ;)
-
38. Data: 2013-01-10 14:58:38
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
W dniu 2013-01-10 14:51, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2013-01-10 14:45, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
>> W dniu 2013-01-10 13:32, t? pisze:
>>> Artur Maśląg wrote:
>>>
>>>> Jeżeli dobrze pamiętam, to 40 postawili tam po paru wypadkach
>>>> (okoliczne
>>>> pasy + zdarzenia na samym skrzyżowaniu). Później chyba przeszedł FR (i
>>>> chyba w tedy zdjęli 40), po czym postawili światła - FR dalej stoi.
>>>> Przed tą operacją wielokrotnie słyszałem z okna
>>>> piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iii i czasem *dup*.
>>>
>>> Bo debil jakiś zrobił niewidoczne przejście na łuku. Takie coś powinno
>>> być karalne. Ale łatwiej postawić FR niż przebudować skrzyżowanie.
>>> Notabene potem je przebudowano, ale FR został, chyba tylko po to, żeby
>>> golić frajerów.
>>>
>>
>> Cześć
>>
>> Zgadzam z Tobą.
>>
>> Dodam jeszcze, że fotoradar stoi odpowiednio daleko od skrzyżowania,
>> aby Ci, którzy odpuścili na skrzyżowaniu zdołali się na nowo rozpędzić.
>> Lub w druga stronę, łapie tych, którzy jeszcze odpuszczają przed
>> skrzyżowaniem.
>
> To fakt:
> https://maps.google.pl/maps?q=Warszawa,+Herbsta&hl=p
l&ll=52.150792,21.026738&spn=0.005076,0.009645&sll=5
2.24755,21.193789&sspn=5.186783,9.876709&t=h&hq=Herb
sta&hnear=Warszawa,+mazowieckie&z=17
>
>
> Łatwo sprawdzić pasy na *łuku* i inne rewelacje ;)
>
Pasy na łuku były, nieco dawno. teraz ich nie ma. ZTCP były tak na linii
pomiędzy napisami "Czapli" i "Edwarda"
Pozostaje kwestia, na ile tan łuk jest łukiem, widoczność tam była dosyć
zacna.
Seco
-
39. Data: 2013-01-10 15:04:07
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
W dniu 2013-01-10 11:36, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2013-01-09 22:53, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
>> W dniu 2013-01-09 22:05, Artur Maśląg pisze:
> (...)
>>>> Wspomniane zabieranie PJ za przekroczenie ma być na obszarze
>>>> zabudowanym.
>>>
>>> I jest to sensowne, stosowane powszechnie w innych krajach. Tylko
>>> pytanie jak to ze szczegółami będzie ;)
>>
>> Boję się, że będzie tak jak teraz. Będą łapać na Sobieskiego pod kładka
>> przy Kostrzewskiego - tam 100 jest sporo, ale ujdzie.
>
> AFAIR tam jest 70km/h i wielu przekracza.
Coś mi się wydaje, że 50 jako obszar zabudowany.
>
>> Ale nie zobaczy się fotoradaru na Chełmskiej, gdzie 100 zakrawa o
>> bandytyzm.
>
> Hmmm, na Chełmskiej? Tam się fizycznie tyle nie da jechać (no,
> znaczy jakby się ktoś uparł to nie zaprzeczę).
Otóż to. Dwa razy widziałem radar w bardzo sensownym miejscu.
Śródziemnomorska, łuk, pasy wiele razy, wyjazdy z osiedli itd. teraz sa
tam progi.
Jastrzębowskiego, Łuk, pasy, ludzie łażą.
>
>>> 30 jest tylko z racji objazdu tunelu - później podniosą (no chyba,
>>> że sobie jaja robisz).
>>
>> Robię sobie jaja, ale nie całkiem. Wiadomo gdzie się widuje fotoradary w
>> naszym pięknym kraju.
>
> Jak tak człowiek popatrzy na spokojnie i bez zacietrzewienia, to w
> znakomitej większości są jednak ustawione sensownie i jest ich niewiele.
> Było (pewnie jest) trochę patologii (szczególnie ze strony SM), ale
> nawet ograniczenia prędkości są sukcesywnie weryfikowane i poprawiane.
> SM też się ukróciło. W mojej opinii podążamy do "normalności", którą
> spotykam w "lepszej" części Europy. No, ale droga długa i daleka.
Czasem są naprawdę sensownie, choćby te Sobieskiego/Sikorskiego.
A powinny być tylko sensownie, aby się nie dało przyczepić co do
lokalizacji i powodów postawienia (bezpieczeństwo/zasilanie budżetu)
>
>>>> Albo 80/40 na Pileckiego w Warszawie, Fotoradar tez już jest.
>>>
>>> W którym miejscu jest to 40?
>>
>> Jestem prawie pewien, że na pasie w stronę Puławskiej przed Herbsta było
>> ograniczenie do 40 km/h. Zerkałem na streetview ale nie ma.\
>> Ktoś pamięta?
>
> Jeżeli dobrze pamiętam, to 40 postawili tam po paru wypadkach
> (okoliczne pasy + zdarzenia na samym skrzyżowaniu). Później chyba
> przeszedł FR (i chyba w tedy zdjęli 40), po czym postawili
> światła - FR dalej stoi. Przed tą operacją wielokrotnie słyszałem
> z okna piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iii
> i czasem *dup*.
>
>> Jadąc samochodem nie spieszę się, więc fotoradary mi nie straszne,
>> dodatkowo używam CB :-)
>
> Czasem się śpieszę, ale to w granicach rozsądku. CB też mam, tyle że
> ostatni raz go używałem chyba w sierpniu :)
>
Też w sierpniu, wyjazdowo w dłuższe trasy.
Seco
-
40. Data: 2013-01-10 15:06:59
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Wed, 09 Jan 2013 20:51:15 +0100, megrims napisał(a):
> http://moto.onet.pl/1674523,1,prawo-jazdy-za-predkos
c-ida-zmiany,artykul.html?node=2
>
>
> za podwójne przekroczenie prędkości utrata PJ.
> Czyli na autostradzie 280 km/h :)
> No to może być.
Ciekawe czy za niewskazanie będą zabierać PJ właścicielowi w ramach kary
administracyjnej? ;)