    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kolce i lod
    Date: Thu, 07 Jan 2010 00:10:47 +0100

    MarcinJM pisze:

    > Wrazenia NIESAMOWITE, nawet zwykle kolce, w wersji producenckiej nie
    > maja szans z wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami.

    IMO za dużo.
    Jak kiedyś zrobiłem opony do roweru, to najlepsze efekty dawały kolce
    wystające bardzo niewiele.

    Co prawda ciśnienie nacisku opony rowerowej chyba jest większe niż
    samochodowej, ale zasada działania pewnie ta sama - śnieg przyciśnięty
    tymi kilkoma kg/cm^2 robi się bardzo twardy i już krótki kolec się go
    będzie mocno trzymał.