    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 23 Jan 2013 08:51:17 -0800 (PST)
    <f...@g...com>
    <s...@j...net>
    <4...@g...com>
    <s...@j...net>
    <0...@g...com>
    <s...@j...net>
    <8...@g...com>
    <s...@j...net>
    <9...@g...com>
    <s...@j...net>
    Subject: Re: kodowanie haseł
    From: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu środa, 23 stycznia 2013 16:53:14 UTC+1 użytkownik Stachu 'Dozzie' K. napisał:

    > Nie od jako�ci zabezpiecze�, tylko od pewno�ci tej osoby co do
    > zabezpiecze�. Ty jeste� laikiem i autorem, wi�c masz znacznie wy�sze
    > zaufanie do tego systemu ni� mia�by obcy ekspert w tej samej sytuacji.
    No ale chłopie co z tego, powiedz mi co z tego? Mam sobie zafundować kilkuletni
    kurs z kryptografii, albo zatrudnić kilku specjalistów za nie wiadomo jakie
    pensje, bo trzeba zabezpieczyć system który jest mało opłacalny?
    Czy może sugerujesz że Ty przyjedziesz do mnie do pracy za pół darmo?
    Czego mam się nauczyć z tej dyskusji? Przecież zacząłem ją od tego, że
    budżet był bardzo kiepski i trzeba było wymyślić coś w adekwatnym
    wymiarze czasu i kosztów. Zrobiłem coś co uznałem za dobre i jak do tej
    pory spełnia swoje zadanie, a mało tego, jest jeszcze system dupochronów i
    to, co prawda niewiele, ale zarabia na siebie. Za samą analizę zabezpieczeń
    dwie firmy zawołały więcej niż wynosił budżet CAŁEGO projektu. Powtarzasz w
    kółko to samo jak zdarta płyta, a ja nic dzięki temu nie mogę zmienić
    na lepsze.