  • 61. Data: 2009-12-23 11:45:59
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    news:hgsuk4$ks7$1@news.onet.pl...

    > Znaczy Ty będziesz oglądał to samo co nastolatka, czy liczysz, że ona
    > będzie zainteresowana tym samym co Ty?

    Część programow ma wartośc ponadwiekową. Ponadto nie ogladam telewizji cały
    czas. Mam jeszcze prace, obowiazki domowe, rodzine, jakis czas na sport,
    prase ..............
    Ile aktywny człowiek moze poswiecic dziennie na telewizje? Ja w tygodniu
    poswiecam na to max 5 - 10 godzin.

    > Nie w każdym domu zadaniem tv to być włączonym, dla niektórych jest ważne
    > CO się ogląda.

    No własnie o tym pisałem powyżej. Jezeli moge poswiecic 5 czy max 10 godzin
    tygodniowo na telewizje to naprawde staram sie wybrac atrakcyjne dla mnie
    programy.

    > I akurat tak się zdarza, że czas na tv wszyscy mają w tym samym momencie.
    > Tylko potrzeby i wymagania różne.

    Nie. Ale wiesz co - pisałem wczesniej ze mamy w domu tez drugi taki starszy
    32 calowy telewizor. Pewnie sprawny. Gdyby była taka potrzeba to pewnie ktos
    by go załączył. Grat nie był załączony od dawna. Wiec pewnie nie ma takiej
    potrzeby. Inna sprawa to to, że u nas mało oglada sie tivi. Są domy gdzie
    telewizor włączony jest na okrągło.

    > monitory różne ale najwiekszy to 22cale. Masz większy?
    >
    > Nie, i nie mam takiej potrzeby.
    > To co mam wystarcza.

    No właśnie wystarcza do korzystania z komnputera, ale nie do ogladania na
    nim telewizji.
    Monitor 22 cale jest stanowczo za mały do komfortowego obejrzenia dobrego
    filmu.

    > Raczej "czasem" tak nie jest a nie "często".
    > To "czasem" to jest pomijalny margines.

    > Ze Skrzycznego analogu nie nadają?

    Nawet jak nadaja do jest zbyt słaby sygnał. I zasłania go góra.

    > Będziesz miał dvb-t, to ją obrócisz na Skrzyczne i po kłopocie.
    > Analog stanie się zbędny.

    No tak ale pozostaje mi ta zasłaniajaca gora.

  • 62. Data: 2009-12-23 11:51:59
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

> [...]

    Ucinasz moja wypowiedz w srodku zdania.
    Prosze, jezeli mnie cytujesz to cytuj całe moje zdania. Inaczej całkowicie
    zmienia to sens mojej wypowiedzi.

    > I o tym mowa.
    > Masz dziwną manię zaprzeczania sam sobie. ;-)

    Dobrze, napisze prościej.
    Mam zainstalowana na dachu antene telewizji naziemnej ale z niej nie
    korzystam!
    Gdyby nie lenistwo to nie było by jej juz na dachu - tylko szpeci.

    > Nieprawda.
    > Lokalnego TVP Info nie masz i miał nie będziesz.

    > Polsatu również nie będziesz miał niedługo (jak zmieniłeś Polsat na N).

    Polsatu nie oglądam. Nie znosze reklam w środku programu.
    Na naziemnej chyba był polsat1 czy jakos tak.

    Zmieniłem cyfre+ na eNke.

  • 63. Data: 2009-12-23 11:54:24
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > I o to chodzi żeby była.
    > O tym piszemy w tym wątku, jakbyś zapomniał.

    Ale o to chodzi, że nie będzie.

    > Na Tobie świat się nie kończy.

    No nie konczy się. Moja 'wioska' to powiatowe miasteczko liczące 40 tyś
    ludzi.

    Nie widze tego obciążenia.

  • 64. Data: 2009-12-23 11:58:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Część programow ma wartośc ponadwiekową.

    I tych nastolatki nie będą chciały oglądać.

> [...]
    > domowe, rodzine, jakis czas na sport, prase ..............
    > Ile aktywny człowiek moze poswiecic dziennie na telewizje? Ja w tygodniu

    Ja też gdzieś podobnie, ale jak nie ma ligi.
    Niemniej te 10 godzin to zawsze ten sam czas co reszta chciałby oglądać tv.

    > Nie.

    Tak.

> [...]
    >potrzeby. Inna sprawa to to, że u nas mało oglada sie tivi. Są domy gdzie

    Ano właśnie.
    Ale to co jest u Ciebie nie znika minusów satelity.
    One magą być dla Ciebie konkretnie nieistotne, ale pozostają.

    > No właśnie wystarcza do korzystania z komnputera

    No właśnie nie.
    Jak najbardziej dzieciakowi wystarcza również do bajek w tv.
    Pewnie że jakby Cyfra dała większy, to byłoby lepiej, ale jest taki sam jak
    poprzedni grat 25 cali, więc wystarcza.

    , ale nie do ogladania na
    > nim telewizji.
    > Monitor 22 cale jest stanowczo za mały do komfortowego obejrzenia dobrego
    > filmu.

    Ja nie mam książęcych wymagań, do kilkunastometrowego pokoju wystarcza nawet
    taki.
    Kiedyś oglądało się na 21 cali i też było ok.

  • 65. Data: 2009-12-23 12:00:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ucinasz moja wypowiedz w srodku zdania.

    Nie mogę ucinać Twojej wypowiedzi, bo Twoją wypowiedź wypowiadasz Ty sam.

    > Prosze, jezeli mnie cytujesz to cytuj całe moje zdania.

    Nie.
    Cytuję to, do czego się odnoszę, resztę wycinam.
    Na tym polega poprawne cytowanie.

    > Mam zainstalowana na dachu antene telewizji naziemnej ale z niej nie
    > korzystam!

    Przecież o korzystaniu nie było mowy.
    Będzie z czego, będziesz korzystał i Ty.

    > Polsatu nie oglądam. Nie znosze reklam w środku programu.
    > Na naziemnej chyba był polsat1 czy jakos tak.
    >
    > Zmieniłem cyfre+ na eNke.

    Czyli nie gadaj że są wszystkie te same programy, bo tak nie jest.
    A to że Tobie pasują jakieś niszowe programy na satelicie, to Twoje prawo,
    ale do tematu ma się nijak.

  • 66. Data: 2009-12-23 12:02:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale o to chodzi, że nie będzie.

    Prorok?
    Cyfry w totka na jutro zapodasz?

    > Nie widze tego obciążenia.

    Bo potrzeby masz mniejsze.
    Na tej zasadzie ktoś, komu wystarczy radio może uparcie twierdzić, że radio
    nie ma wad w porównaniu do tv. ;-)

  • 67. Data: 2009-12-23 12:02:06
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Z tego do oglądania nadaje się max kilka.

    Owszem. Tylko chodzi o wybór!
    Ty wybierzesz te kilka i ja wybiore kilka. Tylko, że Twoje kilka to będą
    inne niz wybrane przezemnie i jeszcze inne wybrane przez Pana X. Chodzi o
    to, że mamy wybor z posrod 100 programów.

    > Mi te naście programów które ma być na dvb-t w przyszłym roku wystarczy aż
    > nadto.
    > Bardziej interesuje mnie kwestia jakie to będą programy, niż ile.

    No właśnie ale pamietaj, że wymagania ludzi są bardzo różne. I lepiej miec
    wybór z pomiedzy setki niz byc skazanym na wybor z pomiedzy dziesieciu
    dostepnych programow.
    Ja nie mowie, że wybrane przez Ciebie programy są nic nie warte bo ja ich
    nie ogladam. One nie sa ciekawe dla mnie ale moga interesowac Ciebie.
    Podobnie jest z programami ktore ogladam ja. Dla kogos moga one byc
    pomijalne.
    Pytałem wczoraj kto oglada program polonia1. Mnie ten program wogole nie
    interesuje, Ciebie moze tez nie. Ale jak widac program istnieje juz kilka
    lat i pewnie ma widzow - jakos na siebie zarabia.

    > Jest szansa, na pewno większa niż gdyby coś Ci zasłaniało satelitę.

    Zobaczymy jak to bedzie.
    Satelite zaslaniam mi modrzew. Przestawiłem antene.
    W przypadku zaslaniania przez gore mozliwosci sa mniejsze.

    >Pozdrawiam
    zorka

  • 68. Data: 2009-12-23 12:06:27
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > I tych nastolatki nie będą chciały oglądać.

    Ponadwiekową czyli niezależną od wieku.

  • 69. Data: 2009-12-23 12:15:28
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Nie mogę ucinać Twojej wypowiedzi, bo Twoją wypowiedź wypowiadasz Ty sam.

    Taka rozmowa traci sens.

    > Nie.
    > Cytuję to, do czego się odnoszę, resztę wycinam.
    > Na tym polega poprawne cytowanie.

    Cytowanie części zdania moze zmienić całkowicie jego sens.

    > Czyli nie gadaj że są wszystkie te same programy, bo tak nie jest.

    A powiedziałem tak? Kiedy?

    > A to że Tobie pasują jakieś niszowe programy na satelicie, to Twoje prawo,
    > ale do tematu ma się nijak.

    Programy popularno-naukowe to niszowe programy? Polskie kino to dla Polaka
    niszowy program?
    CNN to niszowy program? Moze w Polsce ale nie na świecie.
    Czy TVP KULTURA nadaje niszowe programy? No w przypadku kina
    rosyjskiego/radzieckiego moge sie zgodzic, że to niszowy program.

    Pozdrawiam
    zorka

  • 70. Data: 2009-12-23 12:15:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > inne niz wybrane przezemnie i jeszcze inne wybrane przez Pana X. Chodzi o
    > to, że mamy wybor z posrod 100 programów.

    Sprawa jest bezdyskusyjna, więc nie wiem o czym gadamy.
    Jak zamiast 8 chyba kanałów przyrodniczo-podróżniczych dostanę dwa to mi
    wystarczy.
    Zwłaszcza jak będą tanie.

    > No właśnie ale pamietaj, że wymagania ludzi są bardzo różne. I lepiej miec
    > wybór z pomiedzy setki niz byc skazanym na wybor z pomiedzy dziesieciu
    > dostepnych programow.

    7 to już jest teraz, docelowo ma być minimum dwadzieścia parę.
    A pewnie więcej po wyłączeniu analogu.
    Jak wziąłem laptopa na Costa Dorada to łapał kilkadziesiąt programów na 10
    cm antence, nie widzę powodów dla których miałoby tak nie być u nas.
    BTW: ciekawe jak byś wyglądał z talerzem tv sat przy wejściu na pokład
    samolotu w takiej sytuacji. ;-)

    > Pytałem wczoraj kto oglada program polonia1. Mnie ten program wogole nie
    > interesuje, Ciebie moze tez nie. Ale jak widac program istnieje juz kilka
    > lat i pewnie ma widzow - jakos na siebie zarabia.

    Wątpię.