  • 71. Data: 2009-12-23 12:16:51
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hgt143$s7h$1@news.onet.pl...

    > Ponadwiekową czyli niezależną od wieku.

    Ja rozumiem co piszesz, ale nie jestem pewien, że nastolatkom zależy na
    wartości.
    A sądząc z obserwacji, jest dokładnie odwrotnie - czym bardziej odmóżdżające
    zajęcie, tym bardziej pożądane.

  • 72. Data: 2009-12-23 12:19:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Cytowanie części zdania moze zmienić całkowicie jego sens.

    Względnie odrzucić z niego plewy, a sens pozostawić.

    > A powiedziałem tak? Kiedy?

    Ze dwa posty temu?
    "Po co mi naziemna skoro wszystkie programy dostepne z naziemnej ma rowniez
    w satelitarnej"

    > Programy popularno-naukowe to niszowe programy?

    Absolutnie nie, sam lubię i z tego co widzę, większość je lubi, piłem do
    chęci posiadania Wojny i Pokoju.

    > Czy TVP KULTURA nadaje niszowe programy?

    Oczywiście.

    >No w przypadku kina rosyjskiego/radzieckiego moge sie zgodzic, że to
    >niszowy program.

    I o to szło.

  • 73. Data: 2009-12-23 12:39:09
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

> [...]
    > wartości.
    > A sądząc z obserwacji, jest dokładnie odwrotnie - czym bardziej
    > odmóżdżające zajęcie, tym bardziej pożądane.

    No to może w miare możliwości ograniczać im te odmóżdzające zajęcia.

  • 74. Data: 2009-12-23 12:44:55
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Względnie odrzucić z niego plewy, a sens pozostawić.

    Jeżeli uważasz, że czyjaś wypowiedz zawiera "plewy" to moze lepiej olać tego
    kogoś i nie tracic czasu na prostaka.

    > Ze dwa posty temu?
    > "Po co mi naziemna skoro wszystkie programy dostepne z naziemnej ma
    > rowniez w satelitarnej"

    Dobra, uzupełniam. Wszystkie interesujące mnie programy dostępne w naziemnej
    mam równiez w satelitarnej.

    > Absolutnie nie, sam lubię i z tego co widzę, większość je lubi, piłem do
    > chęci posiadania Wojny i Pokoju.

    Lubie literature rosyjską. Mam nadzieje, że nie zawiode sie co do ich kina.

    > Oczywiście.

    > I o to szło.

    Nie zupełnie.
    Stwierdziłeś, że ogladam niszowe programy. A ja twierdzę, że z wielu
    ogladanych przezemnie tylko jeden mozna uznac za niszowy. I wartościowy -
    mam nadzieje.

  • 75. Data: 2009-12-23 12:51:01
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Jak wziąłem laptopa na Costa Dorada to łapał kilkadziesiąt programów na 10
    > cm antence, nie widzę powodów dla których miałoby tak nie być u nas.
    > BTW: ciekawe jak byś wyglądał z talerzem tv sat przy wejściu na pokład
    > samolotu w takiej sytuacji. ;-)

    Ostatni raz leciałem samolotem 18 miesiecy temu. Wiec przy mojej
    częstotliwosci podrozowania letadłem nie jest to problem. Nie jest rowniez
    dla mnie problemem koniecznosc rozstania sie z telewizja na kilka godzin.
    Przeciez po wysiadce z samolotu i tak udajesz sie do hotelu i tam
    najczesciej masz telewizje.

    Inna sprawa to to, że jak juz lece to najczesciej służbowo albo na
    wypoczynek. Ani w jednej ani w drugiej sutuacji ani mi w głowie ogladanie
    telewizji.

    > Wątpię.

    Ktoś sobie zawiesił polonie1 na satelicie i zapomniał sciagnąć?

  • 76. Data: 2009-12-23 12:52:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeżeli uważasz, że czyjaś wypowiedz zawiera "plewy" to moze lepiej olać
    > tego kogoś

    Niby dlaczego?
    Nie ma ludzi idealnych, każdy ma prawo czegoś nie wiedzieć, albo nie do
    końca poprawnie rozumować czy sie wysławiać.
    Jeśli jest choć cień sensu w zdaniu, dyskusja często ma sens.

    > Dobra, uzupełniam. Wszystkie interesujące mnie programy dostępne w
    > naziemnej mam równiez w satelitarnej.

    I dalej to nie znika faktu, że dla innych jest inaczej.

    > Nie zupełnie.
    > Stwierdziłeś, że ogladam niszowe programy.

    I zapewne sądzisz, że dokonałem tego stwierdzenia co do wszystkich programów
    które oglądasz, wcześniej telepatycznie ściągając z Twojej głowy ich listę?
    ;-)

  • 77. Data: 2009-12-23 12:55:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ostatni raz leciałem samolotem 18 miesiecy temu. Wiec przy mojej
    > częstotliwosci podrozowania letadłem nie jest to problem.

    Ja też nie latam często (max raz - dwa w roku), ale nawet wiezienie na
    wakacje anteny satelitarnej autem czy pociągiem uważam za conajmniej
    niewygodne.

    > Nie jest rowniez dla mnie problemem koniecznosc rozstania sie z telewizja
    > na kilka godzin.

    Ja raczej dni/tygodnie miałem na myśli.
    Zwłaszcza że wiele ciekawych rzeczy się dzieje w wakacje, np. Formuła 1.

    > Przeciez po wysiadce z samolotu i tak udajesz sie do hotelu i tam
    > najczesciej masz telewizje.

    Albo nie masz.
    Względnie masz ze dwa programy analogowe, na których nic nie ma.

    > Ktoś sobie zawiesił polonie1 na satelicie i zapomniał sciagnąć?

    Jak zarabiają, to nie na oglądaczach, tylko na napaleńcach wysyłającyh
    nocami sms.

  • 78. Data: 2009-12-23 19:58:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-23 12:28, Cavallino wrote:

    > Nieprawda.
    > Lokalnego TVP Info nie masz i miał nie będziesz.

    Mam, słowo honoru :-)

    > Polsatu również nie będziesz miał niedługo (jak zmieniłeś Polsat na N).

    Też mam. Z dongla N-ki

  • 79. Data: 2009-12-23 20:05:38
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-23 12:11, Cavallino wrote:

> [...]

    W tej chwili SAT + Polsat z DVB-T

    > Podejdźmy jeszcze inaczej - ilu z Was korzystałoby z sat, gdyby na
    > naziemnej była wystarczająca oferta?
    > Ja na pewno nie.
    > Sat to obecnie przymus, całkowicie mi zbędny.

    Praktyka pokazała, że z setek dostępnych kanałów, w domu oglądamy max.
    12 polskojęzycznych programów, w tym 4 dostępne w emisji naziemnej i 4
    premium. Pozostałych najprawdopodobniej nigdy w emisji naziemnej, więc
    odpowiedź jest w zasadzie prosta.

  • 80. Data: 2009-12-23 21:26:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hgtsom$6a3$1@news.onet.pl...

    > Mam, słowo honoru :-)

    Defaultowe jest z założenia nielokalne.

    > Też mam. Z dongla N-ki

    Ale on twierdził, że satelitarnie a dvb-t mu niepotrzebne.