  • Data: 2009-12-24 12:18:50
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.12.2009 11:32, sensei pisze:

    > dla odbiorcy ktory ma TV z tunerem DVB-T? Musi wydac prawie tysiac zł na
    > tuner, antene sat i montaż a jak chce 2, 3 telewizory to dodatkowe
    > oplaty. TV sat jest najdroższa z punktu widzenia odbiorcy i tylko

    większość posiada kupione na giełdzie lub hipermarketach odbiorniki za
    150 - 200 zł, do tego anene za 70.
    częto gęto powieszone na płocie ;-)
    więc reasumując, najwięcej znam ludzi, którzy wydali kilkaset zotych,
    racja dużo więcej niż gdyby chodziła dvb-t.
    ale co zauważyłem, masa ludzi kupiła na giełdzie w momencie gdy
    cyfra hadzała na lewo, i płacili za samą karte nawet 500 zł!!
    tylko po to by oglądać za darmo ;-)
    po pewnym czasie wychodziło blisko 1000 i nie wiele zostało.

    > dlatego ze udalo sie zablokowac rozwoj DVB-T platformy sat kwitną...

    prawda, ale przyznaj - nie ma chyba szans na to by było tyle programów
    by zadowolić takich ludzi

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnome, compiz-fusion