    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: kodowana dvb-t
    Date: Tue, 22 Dec 2009 08:57:30 +0100

    On 2009-12-22 01:57, Cavallino wrote:

> [...]
    > oraz zapewnieniem pluralizmu dostawców treści do MUX2, wskazując na
    > konieczność zagwarantowania swobody operatowi multipleksu drugiego w
    > doborze programów przy uprzedniej kontroli treści przez KRRiT ( w drodze
    > koncesji bądź wpisu do rejestru). KRRiT jest uprawniona do wskazania 4 z
    > 7 programów wchodzących w skład multipleksu 2, poprzez określenia
    > warunków programowych jakie muszą być spełnione, a nie przez wskazania
    > konkretnych programów. Prezes UKE dąży również do tego, aby docelowo w
    > ofercie MUX 2 mogły znaleźć się programy płatne."

    et.pl,394679582,blog.html

    > A teraz Ty zapodaj cytat z zapewnieniami iż nie będzie płatnych kanałów
    > w NTC.

    A czy ja coś takiego napisałem??? Napisałem: " Jedną z przesłanek do
    cyfryzacji NIE jest ugruntowanie obecnego podziału na TVP, TVN i Polsat,
    tylko wpuszczenie nowych graczy i - co za tym idzie - zupełnie nowych
    programów."
    Ty zacytowałeś Streżyńską: "Prezes UKE opowiada się za zachowaniem
    warunków konkurencji na rynku oraz zapewnieniem pluralizmu dostawców
    treści do MUX2"
    Czy pluralizm można odczytać jako wpuszczenie nowych graczy? :-)
    Zdecydowanie tak, znając działania Streżyńskiej na innych polach.
    A resztę, jak wcześniej podałem, dopisałem sobie z kuluarów i innych
    okoliczności przyrody :-)

    W powodzenie pay-TV w DVB-T za bardzo nie wierzę, zresztą już mieliśmy w
    Polsce jeden eksperyment zakończony pokazową klapą. C oprawda, teraz
    koszty emisji są dużo niższe, ale... W zasadzie każdy, kto chciał, już z
    Pay-TV korzysta (ponad 80 % populacji) w taki czy inny sposób. Być może
    jakaś całkiem nowa formuła mogłaby zdobyć rynek, ale nie wierzę by ktoś,
    kto wymyłśi rewolucyjny pomysł na płatny kanał, rozsyłał go tylko
    naziemnie, więc przyszły pęd do DVB-T nadal nie ma napędu.