-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-m
ail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: klocki z tylu
Date: Thu, 14 Jul 2011 16:51:51 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 22
Message-ID: <ivmvq7$2p2e$1@news2.ipartners.pl>
References: <ivlem9$aua$1@node2.news.atman.pl> <ivm2mb$t3i$1@node2.news.atman.pl>
<ivm54a$ld8$1@inews.gazeta.pl> <ivmdor$nnh$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ivmh3m$j7v$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<ivmhbj$kk2$1@mx1.internetia.pl> <5ukbwj1uoxrm$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1310655111 91214 157.25.157.219 (14 Jul 2011 14:51:51
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 14 Jul 2011 14:51:51 GMT
In-Reply-To: <5ukbwj1uoxrm$.dlg@lepper.institute.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2384879
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-14 12:52, Waldek Godel pisze:
> Dnia Thu, 14 Jul 2011 12:45:04 +0200, DoQ napisał(a):
>
>> Zauważyłeś "przy odpowiednim stylu jazdy", czy chcesz się po prostu
>> przyjebać?
>
> ale "przy odpowiednim stylu jazdy" możesz uzyskać w zasadzie cokolwiek.
>
> W statystycznym stylu jazdy tylne klocki zużywają się dużo wolniej niż
> przednie, bo są dużo mniej obciążone, widać to zresztą po ich rozmiarach i
> konstrukcji samych hamulców.
Tylne hamulce są znacznie mniej obciążone, co jest oczywiste. Dlatego, gdyby miały
takie same klocki jak przednie, to by się zużywały dużo wolniej.
Ale tak się składa że tylne kocki są mniejsze i cieńsze, czyli po prostu dopasowane
do mniejszego obciążenia. I dlatego nie widzę powodu, dla którego w danym typie auta
nie miałyby się zużywać z prędkością podobną do przednich. Sam miewałem różnie.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.11 17:00 Waldek Godel
- 14.07.11 18:59 DoQ
- 14.07.11 19:03 DoQ
- 14.07.11 19:04 DoQ
- 14.07.11 19:06 DoQ
- 14.07.11 19:06 DoQ
- 14.07.11 19:19 DoQ
- 14.07.11 19:20 DoQ
- 14.07.11 23:27 Przemysław Czaja
- 14.07.11 23:29 Przemysław Czaja
- 14.07.11 23:29 DoQ
- 15.07.11 00:26 AZ
- 15.07.11 09:45 Krzysiek Kielczewski
- 15.07.11 14:32 DoQ
- 15.07.11 14:55 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=