  • 11. Data: 2010-05-30 12:34:14
    Temat: Re: kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 May 2010 01:58:09 -0700 (PDT), gooral wrote:

    >woow jeszcze powiedz, ze w kazdej wersji i ze tam jest pokrowiec bo
    >nie bede dzwonil do kazdego dealera i pytal by mi siedzenie rozkladali
    >i patrzyli czy jest otwor ;P

    Maja wiedziec co sprzedaja.
    Takie dziury byly tez w vectrach i w bmw. Ale nie we wszystkich.

    dwumetrowe narty wchodzily do sierry po zlozeniu 1/3 oparcia - konce
    trafialy miedzy oparcia przednich foteli.

    W mondeo kombi narty do 1.70 wchodza do bagaznika po przekatnej -
    tylko trzeba koc podlozyc zeby szyby nie uszkodzily.

    A moze ci wystarcza belki na dach.

    J.

  • 12. Data: 2010-05-30 12:54:12
    Od: gooral <p...@w...pl>

    wlasnie ogladalem picasso '03 u sasiadow - za kiere troche wchodze a
    troche nie (dzwignia zmiany biegow troszke daleko i jak odsune fotel
    by nogi byly daleko to juz ja ledwo siegam . Nogi w pelni nie
    rozprostuje jakbym jechal na dluzszej trasie czasami w weekendy robie
    po 300-600 mil na rybki)
    w bagazniku wedka wejdzie tylko po max ukosie (gora lewo-dol prawo) do
    tego moze i bagaznik duzy,ale na wsadzenie wozka dla dzieci bo wysoki
    a w sumie nie za dlugi (no jak wsadze tak wedke po ukosie to juz wiele
    bagazy nie wsadze).
    Chwala, ze niezawodne (brak jakiejkolwiek awarii do tej pory) za to
    facet mi powiedzial, ze 1.6 to nawet malo na pusto jak lubisz szybciej
    pojezdzic a z przyczepa to juz raczej porazka.
    podobaja mi sie schowki.
    Belki na dach odpadaja bo: a jestem na kupnie auta to wybiore co mi
    pasi a nie bede pozniej bagaznikow kupowal, b jak juz bym sie na nie
    zdecydowal to kupilbym jakiegos malego hatchbacka z wiekszym silnikiem
    (poszalec na pusto mozna, przyczepe pewnie pociagnie a i taniej i moze
    nowszy bedzie)
    co do astry to albo osobowakombi z 1.4 lub vana (kombi z 2 fotelami a
    reszta blacha) 1.7 diesel w moim zasiegu.

  • 13. Data: 2010-05-30 13:09:53
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Ja bym sie skupil raczej nie na duzym bagazniku a na tym ze do rzeki/jeziora
    trzeba jakos dojechac (lepiej miec auto na widoku czy zostawiac je 3km
    wczesniej). A zeby dojechac to trzeba miec samochodzik z wiekszym
    przeswitem - czyli crossover, jakis suv....
    Wydaje sie ze forrester byly idealny.

    Pzdr,
    Miki

  • 14. Data: 2010-05-30 13:28:11
    Od: gooral <p...@w...pl>

    On 30 Maj, 12:09, "Miki" <s...@i...eu> wrote:
> [...]
    > wczesniej). A zeby dojechac to trzeba miec samochodzik z wiekszym
    > przeswitem - czyli crossover, jakis suv....

    niby tak a niby nie. Bo tutaj to nie Polska nad wiekszoscia jezior sa
    parkingi wybetonowane kilkadziesiat metrow od wody lub droga w poblizu
    a niemal zawsze jakis slip.
    Rzeki tutaj nie sa ogolnodostepne jak w pl (w pl bodaj 5 czy 50m od
    wody teren nalezy do PZW) i w wiekszosc przypadkow chodzi sie po
    polach/pastwiskach a auto zostawia na parkingu/poboczu owszem czasami
    na poboczu jest bloto i tutaj 4x4 by sie przydalo (to samo do
    przyczepki i wodowania lodki), ale to koniec przydatnosci.
    Do tej pory jezdzilem firmowym oplem vivaro z wysoka buda i najwiecej
    problemow mialem ze znalezieniem miejsca (na parkingach sa poprzeczki
    2m by sie "travelersi" z przyczepami nie wprowadzali na stale a na
    poboczu troszke wasko by zostawic taka krowe bo jeszcze pol pasa
    zaslaniala a nie lubie robic bydla innym kierowca) tak kiepskiej drogi
    by sie po niej nie przedostac vivarem jeszcze nei znalazlem (bo nawet
    jak juz cos takiego bym znalazl to droga bedzie tak waska, ze juz mnie
    nikt nie minie a tarasowac nic nie chce zwlaszcza, ze lowie na
    spinning i daleko od auta chodze)
    A co do "auta na widoku" to tez jest tutaj inaczej nieraz zostawialem
    auto z komorka i gps w srodku (o panelu w radiu nawet nei pisze) -
    znajomi to samo, jak do tej pory jedno wlamanie znam (ale koles mial
    radio z dvd i ekranem lcd, ktory zostawil wyciagniety).

  • 15. Data: 2010-05-30 14:44:16
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "gooral" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    On 30 Maj, 09:20, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "gooral" <p...@w...pl> napisal w
    > wiadomoscinews:088a6863-9c40-4fbf-b77c-f55062d3b84e@
    e34g2000pra.googlegroups.com...

    > Idac po najnizszej linii oporu, Octavia kombi 4x4, jezeli masz na mysli
    > kombi z mozliwoscia wjechania gdzis pod rzeke.
    > Kiedys bylo Mondeo 4x4 ale to juz stare trupy
    > Volvo XC
    >
    > no i pozostacje
    > quattro
    > 4motion
    > syncro

    Wiesz szukam czegos do 3 tysiecy euro raczej nic z powyzszych a
    octavie scouta widzialem tutaj raz. z takich "terenowych" to tylko
    scenic rx4 wystepuje w mojej kasie

    No to ten scenic akurat bylby chyba dobrym wyborem.

    PZDr
    Adam

  • 16. Data: 2010-05-30 14:53:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    gooral wrote:

    > Jacys wedkarze na sali? ;)

    Ja bym kupił poniemiecką amfibię, będziesz mógł wtoczyć się na łowisko,
    dokonać wodowania, a następnie poławiać bezpośrednio z fotela kierowcy.
    Same plusy.

  • 17. Data: 2010-05-30 14:59:16
    Od: gooral <p...@w...pl>

    On 30 Maj, 13:53, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Ja bym kupił poniemiecką amfibię, będziesz mógł wtoczyć się na łowisko,
    > dokonać wodowania, a następnie poławiać bezpośrednio z fotela kierowcy.
> [...]

    wolalbym czolg moglbym strzelac do trolli

  • 18. Data: 2010-05-30 15:01:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    gooral wrote:

    > wolalbym czolg moglbym strzelac do trolli

    Taki z zagiętą lufą? ;)

  • 19. Data: 2010-05-30 17:58:21
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    gooral wrote:

    > wolalbym czolg moglbym strzelac do trolli

    owned :D

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 20. Data: 2010-05-30 18:19:11
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "gooral" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 30 Maj, 10:34, "Ramzes" <j...@g...pl> wrote:
    > A może Dacia Logan PICK-UP :) Ostatnio był test w TVN Turbo i polecali go
    > na
    > rybki :)

    chetnie, ale w irlandii nie ma dacii (wolalbym na kredyt wziasc MCV
    zamiast uzywki tanszej).
    ---

    Czy _MUSI_ byc RHD? Jeżeli nie _MUSI_ to może warto kupić nówkę na
    kontynencie i zawlec ją do Irlandii :)

    --
    pozdrawiam
    kml