  • Data: 2010-05-30 21:46:59
    Temat: Re: kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
    Od: gooral <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Maj, 18:56, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

    > Sa :-) Ale ja na Twoim miejscu bym popatrzyl za VW T2 w ostatecznosci T3.
    > Samochód jako taki jest cool i z klasa a na wypady wedkarskie nadaje sie jak
    > malo co. Jak sie jeszcze troche namysle to chyba wróce do starych upodoban i
    > sobie taki znów zanabede :-)

    heh myslalem przez moment o kupnie vivaro crew cab (5 siedzen i paka),
    ale ciezko ponoc ubezpieczyc commerciala na osobe prywatna do tego na
    rzaden parking wielopoziomowy nie wjade (nad woda tez nie)

    ale skonczmy zarty ten pomysl z przekladaniem wedek przez otwor w
    kanapie mi sie spodobal czy jakies inne auta procz astry go maja? (juz
    wyczailem, ze w 626 '01 sedan u kolegi jest)
    btw znalazlem tez passata kombi '00 za podobna kase (1.8 benzyna) Ma
    kots moze poprzednia primere kombi? (bo udalo mi sie znalezc ja dosyc
    tanio po wszelkich przegladach etc '00 i jest 1/3 tansza od innych aut
    na jakie patrzylem (tzn mondeo/focus/picasso/passat etc)