  • Data: 2014-09-15 20:05:50
    Temat: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Montag, 15. September 2014 03:05:17 UTC+2 schrieb Roman W:

    > tablet,

    > Co jest pewnym problemem jak się chce biwakowac w górach pod namiotem
    >
    > przez parę dni.
    >

    > RW

    pared ni pod namiotem?
    ero problemu.
    przede wszystkim uruchamiasz opcje " zanim wyzwolisz -pomysl"
    mozna przedluzyc w ten sposob kilkakrotnie zywotnosc baterii.

    po co w ogole bateria?
    zabierasz stara dobra praktice z naciagiem mechanicznym.
    dwa filmz po 24 ujecia na dzien wzstarczaja spokojnie.
    5 dni - zuzyjesz 10 filmow i zrobisz 240 zdjec.

    zaraz, zaraz. A nie jest to ta,k ze baterie wytrzmuja w kompaktach spoko te 240
    zdjec , w lustrach ponad 100?.
    wiec nie potrzeba bac praktici , nie kazdy ja ma. mozna aparat cyfrowy , redna
    bateria + zapasowa i spoko obslugujesz kilkudniowy pobyt pod namiotem.

    wystarczy wybrac tylko te opcje - " zanim wyzwolisz-pomysl"

    dziekuje za uwage i pozdrawiam.